• kidA

För alla oss som gillar Lindex. Del 4

igår köpte jag det helt underbara 2packet med tajts till min son love.
    de lila med ekorrar o sen ett par randiga. herregud de var helt underbara ju.
    eftersom de låg i ngt erbjudande om ett set för 249 kr fick det bli de tajtsen o sen en gul
    tröja med uggla på.

jag skulle kunna shoppa mig pank hos dem just nu.

**mamma till trollen Agnes -00, Noah -06 o Love -07**
  • kidA
    zasata skrev 2008-08-08 19:56:55 följande:
    jag vill också ha tajtsen..men jag vet verkligen inte när hon skall ha dom? varje dag tar jag av lappar från kläderna när jag tar på lillen, och får ofta byta 2-3ggr om dagen för hon skall hinna använda allt! och har en STOR låda full med kläder som är förstort med.. och hon växer ju såå sakta nu känns det som.men på en höft har hon minst 60 byxor, 25 tjock tröjor, 50 lång armade tröjor, 50 t-shirt, 40bodys. 20pyjams/bodysouit..Vad skytton skall man göra av allt? Jag måste sluta handla nu alltså. Nån mer som kansk skall dra ner shoppning?
    ehm... kanske dags att sluta ja
  • kidA

var inne på kappahl häromdagen. o hittade en helt underbar pop-inspirerad landskapströja. hittade inga matchande byxor till dock. men den tröjan är ett tips om ingen tipsat om den innan.

• kidA
    Smultronhjärta skrev 2008-08-09 09:15:09 följande:
    Japp Fast jag tror att mina två ska sparas för att ges som presenter..Men galet är det att en Lindexfilt kan va så poppis-kanske därför höstens är ganska lik:www.lindex.com/se/Products/ImageZoom.aspx...
    åh vad fin höstens filt var. snyggare än den förra.
  • kidA

finns det några aktuella rabattkoder hos lindex för tillfället?

• kidA

kom igen när ni ska hitta fint för tjej stl 128. kolla hemsidan tex. inget fint ju. bara "tuffa" kläder. blääää.

• kidA

när är det bra säsong att slänga ut overaller på tradera ni som vet?

• kidA

ang husvagnströjorna fr me&i o plyschbyxorna fr lindex så kör jag den tröjan med de orangea plyschbyxorna. är jättefint ihop. ska nog köpa tajtsen som matchar oxå.

• kidA
    Snorky skrev 2008-08-10 11:39:07 följande:
    tycker det ligger mycket ute nu, men jag funderar på att vänta tills löning i september...
    jag gör nog samma sak. tror man får mer för det iaf efter semestrar o så.
  • kidA
    Snorky skrev 2008-08-10 11:29:02 följande:
    ja, jag förstår inte att barn ska vara så jäkla tuffa nu för tiden och gå i samma kläder som vuxna... varför kan de inte få vara barn lika länge som vi var det??
    o neh... det är för mig obegripligt liksom. bara kortkort o svart o vitt. inga roliga färger. inga ekorrarkläder.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4