• Snorky

För alla oss som gillar Lindex. Del 4

Smultronhjärta skrev 2008-06-27 19:55:20 följande:
    Efter att ha varit en sväng i mååånga affärer idag är det konstaterat: Rea överallt men inte på det jag vill ha *typiskt*Hittade en HM skalis (den gröna) på rea+20% kupongen så den dagisjackan blev billig Sen var jag en sväng på Pop oxå och fick veta att det kom direktiv runt kl 14 idag att sänka priserna på fler varor, de sa att julirean startade tidigt i år och stressade som attan
    så de har redan sänkt på mer kläder på pop??? då får jag väl stressa iväg imorrn på lunchen och kolla läget... jag ska nämligen jobba. Jag har spanat in en del som inte har reats än som jag vill ha!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    Smultronhjärta skrev 2008-06-27 21:55:03 följande:
    Japp, sänkte många fler plagg under tiden jag var där och även ytterligare sänkningar på andra reaplagg (men det var inte många...)Det verkar som om Pop gillar att vara luriga iom att personalen inte visste ngt alls förrän 14 idag (eller om de råkat missat att meddela min butik)
    tack för infon... imorrn får det bli tidig lunch så inte allt hunnit försvinna innan jag kommit dit!!
  • Snorky

bodysuiten har jag också sett... jag stod o klämde lite på den o blev sugen... men tror sonen är lite för stor tyvärr!

• Snorky
    Fru Indosaurie skrev 2008-06-27 23:37:49 följande:
    nä men hur ser ni nåt på den där lilla bilden?
    inte ser man mkt, men det syns på ett ungefär vad det är, jag känner igen mkt från butik. Det mesta har kommit hit till Örebro...
  • Snorky
    Helle: Jag har fått info om att det finns bruna velourisar i Marieberg, men orange hade de inte tydligen...
  • Snorky
    Peak skrev 2008-06-28 18:19:01 följande:
    Helle - jag var bara på Hemtex på Marieberg och köpta handdukar Hade Lindex nå´t bra? Såg du igelkott-tröjan om du var där?Jag hittade mer på pop...attans
    hehe... jag lyckades också haffa lite på pop! var bara tvungen.... måste ha lite snyggt till Thailand!
  • Snorky

Igelkottströjor bara måste jag ha... himla bra pris också... får ta en sväng förbi lindex imorrn!

• Snorky
    Helle skrev 2008-06-28 22:15:16 följande:
    Låter som jag måste ta en sväng till PoP ändå! Lindex hade velourisar i 98 och 104. Köpte 104 men de kändes jättestora. Hängde liksom i rumpan. Men jag hängde undan 98 också så jag ska nog byta till dem i stället. Orange velourisar hittade jag inte alls och när jag frågade i kassan så verkade det som att de inte kommit än, hon hade ingen aaaning. Och inga velourjackor såg jag heller.Såg inte igelkotttröjan, men så kollade jag bara efter byxor också. Annars spanar jag inte så mycket på flick Vet ni när Lindex i stan har öppet i morgon?
    Klart du måste till pop! Rea på allt i princip som inte reades sist. Jag köpte lite landskap o t-shirtar med fordon... poppis hos grabbarna!
    Hörde av en kompis att de inte fått in orangea i Marieberg, skumt... de som alltid brukar få in allt mkt tidigare än stan också. 12-16 tror jag stan har öppet imorrn?
  • Snorky
    zasata skrev 2008-06-28 21:21:01 följande:
    den e liten i stl
    tack, då vet jag... fast det mesta på flick brukar vara litet... är det enkelstorlekar? *hoppas*
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4