För alla oss som gillar Lindex. Del 4
Nu har det kommit nya velourbyxor på nätsidan, oh jag som vill ha oranga, måste ringa o fråga om de fått in i butik, de oranga är så snygga, har massa bruna.
Nu har det kommit nya velourbyxor på nätsidan, oh jag som vill ha oranga, måste ringa o fråga om de fått in i butik, de oranga är så snygga, har massa bruna.
Min lilla tös är 82 cm lång o har redan 104 i endel kläder Det beror helt på storleken o modellen
Jag brukar liksom se på kläderna, sen provar jag hemma. Lindex har ju 30 dagar öppet köp Jag brukar alltid köpa liiite stora kläder
Jennjen: Har du sett några "Fem myror ....." kläder i katalogen
Ringde just till lindex o frågade om de fått in oranga velourbyxorna som jag vill ha, då sa hon att de fått in gula o svarta med stjärnor på.
"Välkomstrabatt
Du får 15% rabatt på ditt första köp när du samtidigt ansöker om Lindex Club-kort med kredit. Detta gäller när du ansöker om medlemsskap i någon av våra butiker. " Hämtat från www.lindex.se
Jag funderar på om det är bra att ha kortet som man sätter in pengar på? Tjänar man något på det? Kan jag sätta in en summa o låta de ligga eller måste jag sätta in en viss summa varje månad?
Tack, då ska jag nog fundera på det mer allvarlig