För alla oss som gillar Lindex. Del 4
När jag ringde till Mariebergs Lindex i ett annat ärende frågade jag om de orangea velourbyxorna,så visste hon absolut ingenting utan hävdade att de sålde ut dem på rean i våras?!
När jag ringde till Mariebergs Lindex i ett annat ärende frågade jag om de orangea velourbyxorna,så visste hon absolut ingenting utan hävdade att de sålde ut dem på rean i våras?!
Jag handlar merparten av dotterns kläder på Lindex och har Lindexkortet. Jag har dock inte kreditfunktionen än i alla fall. Är ni många här som har kreditfunktionen på Lindexkortet och hur fungerar det med fakturor etc?
Nu har jag gjort sista Lindexbeställningen på bra länge. Dagisgarderoben är uppdaterad med velourbyxor och matchande tröjor till vettigt pris.
Nästa inköp blir fodrade regnkläder och stövlar - men det blir ju inte från Lindex man köper sådant
Ett storleksdilemma:
Vår nu 19 månader gamla dotter var ca 81 cm lång vid 18-månaderskontrollen. Hon har regnkläder i storlek 80 som passar just nu men inte hur länge till. Det är alltså dags att köpa storlek större, men vilken - vill ju gärna att plaggen ska räcka till våre åtminstone...
Ska jag välja 86 eller 92 på regnkläderna??
Jättetacksam för svar!
Lille Junior och Sofanda: tack för svaren, då lutar det nog åt att jag köper storlek 92 när jag handlar nya regnkläder åt dottern.
Är tokless på att vi ALDRIG får några erbjudanden på mail eller sms fastän vi klickat i att vi önskar detta. Vi handlar på Lindex i stort sett varje månad och drar kortet varje gång, men inga erbjudanden här inte.....
Ringde kundtjänsten igår och fick veta att vårt kort stod som "passivt", vilket jag (och hon jag talade med) var underligt om vi drar kortet såpass ofta.
Vi skulle få ett nytt Lindexkort hemskickat och förhoppningsvis ska erbjudandena hädanefter hitta till vår mail/mobiltelefon.
Tycker det är rätt klantigt av Lindex att ha en så dåligt fungerande mail/sms-tjänst.