Inlägg från: Fru Indosaurie |Visa alla inlägg
  • Fru Indosaurie

För alla oss som gillar Lindex. Del 4

Peak skrev 2008-06-14 10:11:18 följande:
    Tvillingmamma2007 - jag undrar exakt samma, tänkte köpa ett par FIX byxor, i webshopen kostar de 149:- men i butik 299:- och de kollade vad de gick in fö så det inte var missat, men nej...Betty2 - jag klagade också på att jag inte fick sms:et - då svarade de att de hade lagt till en siffra för mycket i mitt nummer, efter att jag har sagt till dem 2 ggr innan!!!Så nu skulle det vara rätt och det skulle komma ett sms, när jag inte fick ngt mailade jag igen - då svarade de att de inte kunde skicka ut ett till bara till mig! (fast de nyss hade svarat att de skulle det)Så jag frågade vad de höll på med, om de gör fel ska väl inte jag "lida" för det?De skulle skicka 50 kr rabatt till mig!Igår fick jag ett kuvert med 2 checkar a 50 kr och ett med en! Så det blev nog lite fel igen Men men bättre än 10% på rean iaf!Och igår köpte jag en skjorta för 12,50 till Lowe
    haha men gud så duktigt!
    Opinions are like assholes. Everybody has one. www.nakenfis.se
  • Fru Indosaurie
    Tjejtriss skrev 2008-06-15 18:31:59 följande:
    Har du känningar?
    haha nää men man vet ju aldrig nu när leveransen skulle ta extra lång tid Fundersam
    Ska dessutom boka in ett kejsarsnitt och har bara 16 dagar kvar till mitt egentliga bf Förvånad
  • Fru Indosaurie
    Tjejtriss skrev 2008-06-15 19:36:44 följande:
    Oj, ja, då var det ju lite tight om tid. När kom Wilma i förhållande till bf? Eller är du snittad då också?
    ja jag blev akutsnittad knappt 2 veckor innan bf. Men jag hade inga som helst känningar så jag är nog en sån som går över tiden
    Filten MÅSTE med till bb har massor med saker kvar att fixa. hujedamej
  • Fru Indosaurie
    Lisa Loop skrev 2008-06-15 19:47:20 följande:
    Fru Indosaurie skrev 2008-06-15 19:43:56 följande:Men om den filten ska med till bb och bli bebins snutte så borde du ha köpt två...
    försöker du göra mig ännu mer hysterisk? Cool
    min dotter har aldrig använt någon form av snutte så jag är inte så insatt.. han ska få ett djur också, kanske kan köpa 2 såna?
  • Fru Indosaurie
    solstrålen80 skrev 2008-06-15 19:51:33 följande:
    Fru Indosaurie :va smart bikini trossa du köpt till dig när man e gravid...o efter snittet....lite högre inte för hög...e de lindex? fanns den i enfärgad?
    jag vet! toksmart! När kanten är nervikt är den inte så hög som den ser ut och viker man upp blir det perfekt. Vet inte om den fanns i enfärgad.. jag köpte den i våras och bara ryckte åt mig den när jag stod i kassan med ett grinigt barn och svetten rann Cool
  • Fru Indosaurie
    solstrålen80 skrev 2008-06-15 19:56:07 följande:
    ok... måste ringa o kolla...du har inte lappen kvar på dom??så ja kan få ordernr?va de lindex?Fru Indosaurie skrev 2008-06-15 19:53:30 följande:
    jo jag har lappen kvar (tur att jag köpte den så ofta som jag badar) Hemlis Kan kolla imorgon, har precis nattat min tjej i dubbelsängen
    Men du får väl snitt ändå? även om det skulle sätta igång innan?
  • Fru Indosaurie
    solstrålen80 skrev 2008-06-15 20:27:57 följande:
    jo men dom kanse inte hinner om han e snabb Fru Indosaurie skrev 2008-06-15 20:20:36 följande:
    äsch det är ju min dröm så vi kan byta isf
  • Fru Indosaurie
    AnnaFreja skrev 2008-06-15 20:57:16 följande:
    Oj, när började Lindex-rean? Jag missade visst!
    i torsdags när dom flesta butikerna började tror jag..
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4