Inlägg från: Xgirl83 |Visa alla inlägg
  • Xgirl83

För alla oss som gillar Lindex. Del 4

leson76 skrev 2008-08-20 21:44:07 följande:
    jag förstår inte...varför "tycker de" inte att man ska använda dem tillsammans?
    För att det kan bli för tätt kanske, så att det inte andas tillräckligt? Bara min teori.
  • Xgirl83
    thelwin skrev 2008-08-20 21:49:00 följande:
    Så är det väl inte, jag fråga i gallerian i sthlm och där sa de att föräldrar e trötta på att behöva sätta ihop 2 jackor för att sen nästa dag ha jackorna försig. Så efter önskemål från "oss föräldrar" tog de bort den xtra dragkedjan
    Jaha, gick det inte att ha windstoppern under utan att knäppa fast den?

Jag vet alltså inget om detta, har bara hört vad som sagts här i tråden. Men jag tycker själv det borde kunna bli lite instängt om man har båda, kanske inte andas-funktionen kommer till sin rätt riktigt.
  • Xgirl83

Jag har faktiskt inte upplevt att resåren blivit slapp, och då har jag använt byxorna massor.

• Xgirl83

Är det någon som vet om det kommer komma in mer av denna:
    www.lindex.com/se/Products/Product.aspx&subid=111361&prodid=1905752&parentid=0&color=1460413&NewView=true

Typiskt att det fanns i endast dotterns storlek kvar igår och jag la en sån i kundvagnen och funderade på att köpa, men aldrig genomförde beställningen. Idag är alla stl slut.

Jag kan ju maila Lindex kundtjänst men de verkar inte ha mycket koll...

• Xgirl83
    cloudberry79 skrev 2008-08-27 13:33:56 följande:
    Xgirl83 skrev 2008-08-27 13:31:29 följande:
    Är det någon som vet om det kommer komma in mer av denna:www.lindex.com/se/Products/Product.aspx
    8...Typiskt att det fanns i endast dotterns storlek kvar igår och jag la en sån i kundvagnen och funderade på att köpa, men aldrig genomförde beställningen. Idag är alla stl slut. Jag kan ju maila Lindex kundtjänst men de verkar inte ha mycket koll...Min erfarenhet är att när det är slut så är det slut.. Jag lyckades få tag på den bodysuiten som jag lagt i BT genom att prata med en tjej som bor i en stad där den finns i butik (här finns den inte och den är slut i onlineshoppen, har t o m mailat Lindex, men den går bara att få tag i om man hittar en butik som har den kvar) så hon skickade den till mig. Visserligen 11 spänn extra för frakt, men då fick jag den ändå
    Aj då! Tack för ditt svar! Jag får hålla ögonen öppna på Tradera helt enkelt för det fanns inga på Lindex här i stan heller.
  • Xgirl83
    lewwe skrev 2008-08-28 09:44:23 följande:
    Det kan nog va min lilla tös du menar. Den dressen är helt ljuvlig, den turkosa dragkedjan och sömmarna ger en härlig touch till det hela. Kostade 149:- har jag för mig!!Så gullig igelkottspyjamas, får jag nog kolla in!!!
    Den vill jag verkligen ha! Men såg den inte på mitt Lindex i tisdags iaf. Fast det verkade som att det kom massa varor precis när jag var där. Var det länge sedan du köpte den?
  • Xgirl83
    annelie i skrev 2008-08-29 15:54:49 följande:
    ny här och orkar inte läsa alla sidor tillbaka, så med risk för upprepning: vet ni varför deras fleeceoveraller i butik inte finns med i webshoppen?
    Varför vet jag inte, men långt ifrån alla produkter hamnar i webshopen tyvärr.
  • Xgirl83

Jag var en sväng på Lindex idag och där hade de lagt ut Fem myror på barn redan och höll på att lägga ut baby.

Jag blev inte så imponerad faktiskt, kanske för att jag är lite trött på allt brunt och orange hela tiden. Det fanns bl a orange och bruna velourbyxor och jackor, de där randiga velourbyxorna ni har nämnt, och lite långärmade t-shirts med elefanter m.m. Baby såg jag inte helt eftersom de höll på att lägga ut dem, men det såg ut att också vara velour i brunt och orange, och nåt set med klänning/tunika och tights (tror jag) i brunt eller orange. Jag kommer inte ihåg helt. Blev inget köp för mig iaf (dottern har 74 i stl så nåt i de större storlekarna var ändå inte aktuellt).

Sedan hade det kommit overaller på baby också. I fleece, bl a den som nån visade här i tråden för någon eller några sidor bak. Sen nån helt i rosa, och nån som inte var i fleece utan en mer rejäl overall i brunt rutigt. Men det enda jag gick ut från affären med var en lite snygg pyjamas med lodräta ränder i olika färger. Köpt med 30%.

• Xgirl83
    Pixxi skrev 2008-08-30 15:17:56 följande:
    Fanns det fler färger typ rosa?
    Vad jag kan minnas fanns där knappt några andra färger än brunt och orange (förutom nån sån vit med rosa elefanter som även fanns i kortärmat i våras), och så de turkos-brun-randiga velourbyxorna. Ganska så trist om du frågar mig.
  • Xgirl83
    3småttingar skrev 2008-08-30 15:43:09 följande:
    Den overallen i rosa, var den i fleece? Vad för slags rosa? Är supernyfiken på den verkligen.. Men du kanske inte tittade så noga hehe.
    Hm, tror den var klassiskt babyrosa. Ganska fin faktiskt, om man gillar rosa.
  • Xgirl83
    3småttingar skrev 2008-08-30 15:46:35 följande:
    ljusrosa då alltså? :) inget mönster eller så?
    Nej, tror inte det var nåt mönster på, bara någon blomma på tror jag. Har något minne av en blomma, fast det var också i rosa i så fall.
  • Xgirl83
    Mamma och Mor skrev 2008-09-01 15:57:27 följande:
    Hm, är jag den enda som inte var sådär jätteimponerad av fem myror kollektionen??
    Här är en till som inte förstår hysterin.
  • Xgirl83

Jag tror inte man ska impregnera sånt som andas eftersom då täpper man igen så det blir tätt. Men bara som jag har hört.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4