Inlägg från: solstrålen80 |Visa alla inlägg
  • solstrålen80

För alla oss som gillar Lindex. Del 4

jätte gullit av dig då va de nummre som kom idag i butiken.....
    tack

maggan75 skrev 2008-06-18 18:34:59 följande:
    nummer 7 juli 2008  jag prenumererar så jag fick den häromdagen vet inte när den kommer till butik
  • solstrålen80

ska köpa den ....'

solstrålen80 skrev 2008-06-18 18:44:02 följande:
    jätte gullit av dig då va de nummre som kom idag i butiken.....tack
  • solstrålen80

rabatt kuponger...
    på olika nöjen i sommar...

zasata skrev 2008-06-18 20:40:33 följande:
    [citat]
    vad är det i tidningen mamas?
  • solstrålen80

nu har mannen vart o köpt tidningen till mig
    så nu har ja kupongen till furuvik...oxå

maggan75 skrev 2008-06-18 18:45:30 följande:
    nemas problemas
  • solstrålen80

hur menar hon att dom ser på kortet?

acqila skrev 2008-06-18 20:39:44 följande:
    De där med att de skulle ringa varandra låter helt sjukt! Pratade med min mamma som jobbar heltid på LINDEX (Lidingö). Och hon hade aldrig varit med om det! Och kan man skriva ut en kupong på datan så får man iaf bara använda den en gång då de syns på Lindex-kortet.. Någon som undrar något annat??
  • solstrålen80

men jag skulle inte våga gå till samma kassör o handla flera gånger.....med kuponger...skulle skämmas lite...inte samma vecka allafall...fast de står per köptillfälle...

har någon gjort de?utan att dom sagt något??

• solstrålen80

finns en som e för åkband på furuvik o en mc donalds du får happy meal vid köp av grekisk sallad, en 1 för 2 på jamtli, 25% på högfjällshotellet o spa, 20% hotel elite love paket

Line80 skrev 2008-06-18 21:03:20 följande:
    berätta om kupongen vad gäller den för?
  • solstrålen80

ett gratis åkband på furuvik va de ja va intresserad av...för vi ska dit i sommar

men sen blide de mc donalds jag tog oxå nu när jag såg de tjejen blide jätte gla när ja sa att dom har fått grekisk sallad på mc donald så nu kan mamma gå dit o du får en happy meal när mamma kommer de ....hon bara sprang fram o sa får ja se,.... hehe

• solstrålen80

sen fick ja ju en tidning att läsa oxå medans man väntar på att ett barn ska ploppa ut

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4