• Peak

För alla oss som gillar Lindex. Del 4

kommer ni ihåg "unisex"-kläderna på H&M bl.a med elefanter - har någon sett om de finns kvar i Sthlm?

• Peak

plockade ihop en del i webbshopen - bla. t3b2 och annat (allt höstnyheter) blir 655:- men jag får inga 100 kr i rabatt - kan man inte kombinera den rabatten med t3b2???

• Peak
    Snorky skrev 2008-07-21 20:43:42 följande:
    säkert inte... man brukar inte kunna kombinera så mkt i webshopen!
    jo det gick efter ett tag, det var rätt segt för mig i shoppen kanske därför, men fick 100 kr i rabatt (handla för mer än 400 och t2b1 reaplagg och t3b2 barn. Fick jättemycket nu ju

Ska till sthlm to-lö, la beställningen nyss, tror ni den hinner komma till butik i sthlm tills på fredag? Jag chansade nu och tog Sthlm! Annars kan man väl kanske ringa och fråga vad de tror för annars måste jag ju ändra! Tänk om det inte går hehe...
  • Peak

vilken jä__a idiot rent ut sagt på kundtjänst! Ringde för att fråga om ordern jag la igår skulle hinna fram till butik tills på fredag (då jag är i Sthlm), det kunde hon såklart inte garantera (vilket jag förstår att de inte kan lova!)och nu kunde hon inte ändra utlämningsställe så jag får det skickat till en butik här hemma! Och om jag gjorde om ordern skulle jag förlora t2b1 på rean eftersom den gick ut igår.
    Så hon kunde inte gör något....(trots att de inte börjat packa ordern än!)
    Jaha ja vad kan jag göra förutom att plocka bort den då, jag kan ju inte åka 20 mil enkel senare för att hämta sakerna!
    DÅ klämmer hon ur sig att Gallerian får skicka paketet hit om det inte hinner komma tills på fredag!
    ehhh...jo tack varför sa du inte det från början ditt spån? Rätt stöddig också, men det verkar ju vara kravet för att jobba där!?

• Peak
    maggan75 skrev 2008-07-22 12:06:26 följande:
    ta 2 betala för 2  ?????
    retsticka där
  • Peak
    maggan75 skrev 2008-07-22 12:13:57 följande:
    kunde inte låta bli ju det lät ju så roligt    Lättroad på semestern
    haha ja jag skrattade gott när min släkting skulle berätta om vilket fynd hon hade gjort och det var "ta 2 betala för 3"
  • Peak

roliga de är på Lindex nu Jag la min order i söndags kväll, ringde månd för att fråga om den hinner komma till fred, ja de skulle plocka den på måndagen och sedan skicka ut så det borde hinna fram till på fredagen (även om de inte kunde lova) och nu står det fortfarande "klar att plockas" så innan fre lär den väl inte komma...

• Peak

nån av örebroarna osm sett svarta velourisar här? strl 92 tex?
    Och tröjorna i brunt i 92 eller 98 i stan?

• Peak
    Nifelheim skrev 2008-08-12 08:33:50 följande:
    Lite OT, men jag är sååå glad över nya meandi kollektionen. Den förra fanns det INGET jag ville ha i så jag trodde jag skulle bli tvungen att överge meandi, men NU är ordningen återställd. Jag vill handla nuuuu.
    förtår inte den hysterin över deras kläder...vad är det som är så snyggt? sorry jag fattar inte...
  • Peak
    Snorky skrev 2008-08-12 08:45:37 följande:
    jag älskar deras kläder... men så gillar jag just det där färgglada, massa alloverprint och att allt matchar med allt i princip. Barnen är också helt lyriska över trycken. Så jag tycker det är perfekt... kläder som både mamma och barnen vill att de ska ha på sig! Köpte superfin klänning åt mig själv också, och pappa fick matchande t-shirt till barnen! Helt enkelt beror det väl på vilken typ av kläder man gillar. Jag tycker engfärgat är rätt trist... gillar mkt mönster och roliga kombinationer.
    ja självklart är smaken olika, tur är väl det
    Var tvungen att kolla in deras hemsida nu när det skrevs om dem, och svamparna och byxan med igelkotte var ju coola, men annars? Och att matcha mamma, pappa, barn...nej tack hehe
    En tröja med dragkedja 400 kr, är det verkligen motiverat?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 4