För alla oss som gillar Lindex. Del 4
kommer ni ihåg "unisex"-kläderna på H&M bl.a med elefanter - har någon sett om de finns kvar i Sthlm?
kommer ni ihåg "unisex"-kläderna på H&M bl.a med elefanter - har någon sett om de finns kvar i Sthlm?
plockade ihop en del i webbshopen - bla. t3b2 och annat (allt höstnyheter) blir 655:- men jag får inga 100 kr i rabatt - kan man inte kombinera den rabatten med t3b2???
vilken jä__a idiot rent ut sagt på kundtjänst! Ringde för att fråga om ordern jag la igår skulle hinna fram till butik tills på fredag (då jag är i Sthlm), det kunde hon såklart inte garantera (vilket jag förstår att de inte kan lova!)och nu kunde hon inte ändra utlämningsställe så jag får det skickat till en butik här hemma! Och om jag gjorde om ordern skulle jag förlora t2b1 på rean eftersom den gick ut igår.
Så hon kunde inte gör något....(trots att de inte börjat packa ordern än!)
Jaha ja vad kan jag göra förutom att plocka bort den då, jag kan ju inte åka 20 mil enkel senare för att hämta sakerna!
DÅ klämmer hon ur sig att Gallerian får skicka paketet hit om det inte hinner komma tills på fredag!
ehhh...jo tack varför sa du inte det från början ditt spån? Rätt stöddig också, men det verkar ju vara kravet för att jobba där!?
roliga de är på Lindex nu Jag la min order i söndags kväll, ringde månd för att fråga om den hinner komma till fred, ja de skulle plocka den på måndagen och sedan skicka ut så det borde hinna fram till på fredagen (även om de inte kunde lova) och nu står det fortfarande "klar att plockas" så innan fre lär den väl inte komma...
nån av örebroarna osm sett svarta velourisar här? strl 92 tex?
Och tröjorna i brunt i 92 eller 98 i stan?