Epelepsi
Finns här någon som vet något om denna sjukdom.Min 26 åriga son fick igår troligen ett epeleptiskt anfall igår middag och fick åka ambulans upp till sjukhuset.Och ambuanskillarna trodde att de var en blödning i hans hjärna.För hans ena puppil såg konstigt ut.Och han var inte vid medvetande alls.När han kom upp på akuten så gjorde dom en röntgen på hans hjärna.Vet inte vad de heter??.Och sen när vi låg inne på intaget så kom han inte ihåg hur han hade kommit dit.Och han blev inlagd.Och jag vet inte om han får komma hem.Har pratat med han idag på telefon.Och han var inte riktigt som vanligt.Och där skulle komma några läkare och göra lite undesökningar idag. Och nu är kommer här lite frågor.Om de är ett epeleptiskt anfall han har fått.Visas inte de på röngen då?Och vad händer med kroppen när man får ett sådant.Annars är han fullt frisk.Men min svåger sa att han sitter för mycket vid sin dator.Kan de påverka. Och sen var där några saker till som hände innan ambulansen kom och hämtade honom.Han kräkte jätte mycket.Gör man de.Sen var han orolig i ambulansen. Hoppas att ni kan svara på nått av detta.Så blir jag glad.