• Tonci

Vad heter sololjan?

Hej hej!
    Behöver lite hjälp här..
    Det finns en viss olja, som tydligen gör så att man blir brun snabbare, och som luktar hur gott som helst. Har för mig att flaskan är brun med gul text. Är det inte typ cocosolja? Hjälp mig!
    Ska ner och leta efter den, men det blir så mycket lättare om man vet vad den heter.

• Svar på tråden Vad heter sololjan?
  • Jiji

Du menar nog Hawaii Tropical! Jag använder den och den är jättebra! Huden blir jättebra av den, jag brukar annars ha rätt torr hy.
    Finns både med och utan solskyddsfaktor, och den finns så gott som överallt. Har tom sett den på ICA!

• vackrastarflow
    Jiji skrev 2008-06-02 16:25:53 följande:
    Du menar nog Hawaii Tropical! Jag använder den och den är jättebra! Huden blir jättebra av den, jag brukar annars ha rätt torr hy. Finns både med och utan solskyddsfaktor, och den finns så gott som överallt. Har tom sett den på ICA!
    Tänkte också på Hawaiian Tropic. Den är underbar! Luktar sjukt gott också, men man blir halkig som tusan när man badar hihi!
  • vackrastarflow

och med halkig menar jag hal *är skånsk*

• Harling1985

Den har jag med,!!! Gillar den en massa och ååå vad gott den luktar...

Köpt min på ica...

• Tonci

Gooodie! :) Tack så mycket! Då ska jag till Ica snart :)

• Elli P

Låter som Niveas sololja. Brun, genomskinlig flaska! SPF typ 2 eller 4.

Sen finns en ny för i år, också hos Nivea, som heter Carotene Sun Lotion som också snabbar på processen lite. Men kokosoljan är bara bäst!

Citat Sällskapsresan bara; "Ta inte för mycket för då kan det börja koka!"

Kram Elli

• Tonci

Jag hittar varken Hawaiian Tropic eller Niveas.. Har vart på Maxi, HM, Åhlens m,m.. Vart kan dom finnas? Bor i GBG.

• vackrastarflow
    Tonci skrev 2008-06-04 12:48:10 följande:
    Jag hittar varken Hawaiian Tropic eller Niveas.. Har vart på Maxi, HM, Åhlens m,m.. Vart kan dom finnas? Bor i GBG.
    Hawaiian Tropic hittade jag på ett ställe som heter Mitti, den finns dock bara i Skåne. Nivea finns på Kicks.
  • Jiji
    Tonci skrev 2008-06-04 12:48:10 följande:
    Va konstigt.. HM visste jag att dom inte har i sortiment. Jag vet att OBS/Konsum/Coop brukar ha den. Har du kollat Lindex och Kicks också?
  • Agapi
    Svar på #7
    Letade massa efter Hawaian Tropic i gbg för några år sen. Men sen hittade jag den på ica focus(vid liseberg om du inte vet). Där ve jag att dom har.
Svar på tråden Vad heter sololjan?