• Anonym (kris?)

    Hjälp! Tänder på yngre killar! Mycket yngre..

    Som rubriken lyder..Är 35 år, mamma till en lite kille på 3 år. Ensamstående. Kom i kontakt med en kille på 19 år via en sida här på nätet. Och är sjukt tänd på honom...Finns någon annan sida här där man lägger ut bilder på sig själv och jag kollar där rätt ofta. På 18-20 åringar..

    Vad är detta? Jag har väl alltid haft yngre killar, typ 5-6 år yngre..men detta. Hysteriskt..

    Jag ser väl rätt bra ut, tränar mycket, söt och så. Kom på mig själv i lördags när jag var ute att jag spanade efter dessa unga killar. Och fick massor av respons..hade kunnat välja och vraka. Men blir rädd för mig själv..huuh.

    Jaa..kom igen nu, är det nån kris eller vad tror ni?

  • Svar på tråden Hjälp! Tänder på yngre killar! Mycket yngre..
  • Anonym (*slurp*)

    ja allså jag är 30 och tycker också om att titta på dessa underbara söta små pojkar...och jag kans säga att de är ju inte helt sena på vilja ha en "30taggare" med sig hem heller.
    nu är jag gift så jag har aldrig gjort nåt men skulle jag vara din sits så skulle jag nog kolla marknaden lite.
    fast för mig är det mer som om min smak inte har vuxitmed mig. jag har alltid tyckt om den sortens killar, de som klär sig medvetet, tränar för att se bra ut och fixar och donar sig för att de vill se snygga ut. tyvärr verkar det som om det intresset falnar med killarnas ålder. men hittar jag en 40åring som kan vara lika fräsch som en 20 åring utan att TRO att han är 20 så gillar jag honom också...
    aa, fattar du hur jag menar?
    sitter massor på nätet och får väldigt mycket snuskiga förslag, vi 30åriga söta mammor är visst de där unga killarnas våta drömmar. om man skulle ses så undrar jag faktiskt vem som skulle utnyttja vem. antagligen skulle vi stå där som en fjortis med brustet hjärta för man kommer bara vara en erövring i deras svarta bok men om man klarar av att bara ta det man vill ha så är det ju bara att köra järnet.
    sex utan kärlek kan vara nåt så bedrövligt snuskigt underbart

  • Anonym (fri slyna)

    Jag är själv 30+..jösses vad mycket godingar det finns.
    Nyss tillbaks på jobbet efter en härlig lunch,mums.
    Student 20+ och överjäklig på tungmassage.

  • MiamiVice THE Slyna
    Anonym (kris?) skrev 2008-06-03 12:02:30 följande:
    Som rubriken lyder..Är 35 år, mamma till en lite kille på 3 år. Ensamstående. Kom i kontakt med en kille på 19 år via en sida här på nätet. Och är sjukt tänd på honom...Finns någon annan sida här där man lägger ut bilder på sig själv och jag kollar där rätt ofta. På 18-20 åringar..Vad är detta? Jag har väl alltid haft yngre killar, typ 5-6 år yngre..men detta. Hysteriskt..Jag ser väl rätt bra ut, tränar mycket, söt och så. Kom på mig själv i lördags när jag var ute att jag spanade efter dessa unga killar. Och fick massor av respons..hade kunnat välja och vraka. Men blir rädd för mig själv..huuh. Jaa..kom igen nu, är det nån kris eller vad tror ni?
    Försök att bara njuta av det bara! Och nä, jag tror inte att det är nån kris! Det är bara livet som gör sig påmint om att det är så jävla ballt! Och kan du välja och vraka så gör det, varför inte? Tuta & Kör, babe!
    Slampa on a mission...
  • Anonym (kris?)

    Joo har förstått att vi är fler Blir helt galen av tanken på dem..och så har man ju hört att de orkar hur mycket som helst..hi hi. Skulle testat..men bor på liten ort där alla vet vad alla gör. Kan tänka att snacket skulle gå..Men hade man bott i storstan så hade jag inte backat.

    Risken är väl bara som du säger att det blir känslor, och då är det ju inte så bra...

    Kollade på nån sida där man kunde rösta, och där va en kille som var hur fiiiin som helst. 19 år..oj oj. Det hade ju varit nåt. Men vem kan konkurrera med alla söta småtjejer..

    Sen är det den här killen jag har lite kontakt med på en annan sida. Han bor tyvärr långt härifrån så..Men han är oxå 19 år och skulle tydligen gjort allt för att få vara med mig..

    Jag måste vara galen..hoppas det går över. För lite sex det sista antagligen..

  • studentbruttan29

    go for it! Så länge du håller gränsen på vettig nivå. Hade du skrivit 16-åringar hade man reagerat. Men det gör du ju inte, så som sagt. GO for it!

    Lycka till!

  • Anonym (kris?)

    Kul med lite medhåll..Trodde jag skulle bli idiotförklarad

    Hade lite cybersex häromdan med min nätflirt..syyyynd att det inte var på riktigt

    Hur är det då ni som har provat? Känner man sig inte hemskt gammal??

  • Anonym

    I'm there too and have been there. Jag är också en snygg mamma på 37 som också börjat få smak på de yngre. Det är ju ganska lätt att hitta yngre killar som attraheras av en och det har blivit mer och mer populärt, men tyvärr så är det så att vi äldre ofta blir förälskade och vill ha mer. Så var det i mitt fall, så det har hänt mig 2 gånger att killen är intresserad och jag får stora förhoppningar om en framtid ihop, men det fungerar ju inte pga den stora ålderskillnaden som tyvärr är alldeles för stor. Då krossas mitt hjärta och jag tänker att aldrig mer, men ändå är det bara dem jag tittar efter nuförtiden för nu har jag fått smak för dem. Jag säger bara go for it, men hoppas du inte blir så känslomässigt engagerad som jag så lätt blir efter ett tag. De befinner sig ju på en helt annan nivå i livet där man inte tar något på allvar medan vi vill träffas ofta och mycket och ha gemensamma planer eller åtminstone följa med på fester och annat efter ett tag, men det funkar tyvärr inte när det skiljer så mycket i åldern.

  • Anonym (man)

    Själv är jag en man på 42 som tänder på 18-åriga små tajta tjejer.

  • Anonym (*slurp*)

    *ha ha ha* ja DET är ju inte helt ovanligt*tss*
    hoppas du har lika mycket hugg som vi...kommer ihåg hur det var när man var 18 och fick en gubbe efter sig
    absolut inte lika tabu som tvärtom...


    Anonym (man) skrev 2008-06-03 15:37:30 följande:
    Själv är jag en man på 42 som tänder på 18-åriga små tajta tjejer.
    det konstiga med mig är ju att jag inte är som ts liten och tränad osv utan en ganska *hmm* mullig morsa men det är visst nåt med de stora hängisarna som de där små rackarna är intresserade av ändå...kanske för att lika stora titts som mina bara går att hitta som sillisar på tjejer i sin egen ålder. mina var ju stora men blev ju värre efter amningar osv...
    aja, det där kan man fundera på i evighet, tur jag har en man som inte tittar på 18åringar (än) för jag har ingen lust att komma ut på marknaden om jag själv får bestämma iaf...
  • Anonym (jag oxå)

    jag som trodde att jag var ensammen om att TÄNDA på mycket yngre killar.jag kan tända på de som är 17-20 år.själv är jag 34 år.jag har oxå haft killar som har varit 3-5 år år yngre.


    fast jag är inte snygg eller har en sexig/normal kropp

Svar på tråden Hjälp! Tänder på yngre killar! Mycket yngre..