• thj

Bugaboo tråden nr 14

Jag är här
    Kramizz

• thj
    Kajsan skrev 2008-06-04 08:40:58 följande:
    Idag kommer min Bugaboo filt, nån som har sett en sån?Den blev lite dyr eftersom jag åkte på frakt Men jag är så nyfiken på den att det _nästan_ var värt det
    Oh nää den har jag inte sett,men jag vill ha en
  • thj

Oj,oj vad ni skriver flitigt
    Kom just från jobbet,kika in en snabbis..
    ska lägga kottar nu och sen ska jag läsa ikapp

• thj
    Trojka skrev 2008-06-04 19:38:41 följande:
    Du lär få en del att läsa.
    Vaa händer det saker här
    bara roliga hoppas jag
    Nu kan jag ju nästan inte slita mig och lägga de små

Får ropa in sambon från trädgårdsplanering att lägga dom,blir ju nyfiken nu

Kramizz
  • thj
    änglamamma skrev 2008-06-04 21:04:57 följande:
    men herregud vilken nivå vi har härinne då?!?!?.... som nån sa tidigare... kan vi snacka barnvagn nu?!?...*L*ja jag skulle verkligen behöva ett parasoll.. har bara ett "vanligt" ett ej bb.... o det glider ju bara hela tiden... men fungerar i nödfall... men blir lite snål när d kostar nästan 400:- d e ju hutlöst d...när ett vanligt kostar 100:-... jaja får väl bli i framtiden... skulle vilja ha en annan sommarsuffla med... har ju nu min rosa canvas topp o suffla... o har bara en "gammal" orange sommarsuffla...o sen e inge snygg nu ju... nån som vill dela med sig hihihi...får tänka på färgen...förhoppningsvis snart så kommer orken att sy en suflett... men fick inte till mönstret första ggn.-.. men det var nån här inne som vela dela med sig av suflett o dyn mönster va???ha en fiiin kväll..
    Har du rosa topp så är ju brunt parasoll snyggt
    Kramizz
  • thj
    myHappiness skrev 2008-06-04 21:19:10 följande:
    Nu beordrar jag alla som sitter och håller på basklädslar och toppar och tillbehör som ni inte använder, att lägga ut dem här på köp o sälj!!!!Jag som många andra har bara en uppsättning. Dela med er tjejer!
    Vilka färger ligger höst på listan då
    Kramizz
  • thj
    Amanda skrev 2008-06-04 21:32:39 följande:
    Kan man ha gul fleece sommarsufflett till brunbas och sandfleecetopp (eller klarblå canvastopp)?Eller skär det sig?
    Den bruna basen är fin till gula toppen
    kramizz
  • thj
    sommarfluga skrev 2008-06-05 19:43:23 följande:
    Ser alla paket likadan ut som Bugaboo Cam skickas i?
    Ja det gör de
    Kram
  • thj
    nica83 skrev 2008-06-05 21:22:57 följande:
    Måste upprepa min fråga, tror ingen svarade. Var mitt i trådbytet och det blev ju rätt rörigt...Någon som vet hur Sunshade (alltså det heltäckande solskyddet) till Bee funkar? Går den att fästa under den vanliga sufletten eller använder man bara sunshade?
    Lille Mammsen skrev 2008-06-05 20:58:55 följande:
    Ingen????????????
    Bra fråga
    vet att det finns i canvas i bee's färger.
    Så det borde ju finnas i de andra med

Kramizz
  • thj
    jompa skrev 2008-06-05 21:30:45 följande:
    Thj:Hur många dagar tar det efter man fått ett mail om att varan är skickad
    Oh vi är lite dåliga på att skicka det mailet så det bör komma samma dag som mailet om inte dagen efter
    vill du att jag kollar ngt åt dig
    Inboxa om du vill
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14