• Jåll

Bugaboo tråden nr 14

skip hop skötväska, ståbräda och syskon var det här!
    Det funkar ok men är trångt, nyttjar mest korgen om jag har kortare ärenden, skötväskan hänger med när vi går på barn-kalas. Annars är blöjorna strikt förpassade till varukorgen för sonens skull! å andra sidan står han inte gärna stilla på ståbrädan= en hoppande studsande storebror tar ju helt klart mer plats på brädan än om han stått stilla!
    -nä, dax å sova. De små vaknar ju imorgon oxå...

• Jåll

emmsan: Min plupp med!! Nån som vet vart jag kan få tag på en ny? Vill ju ha en snygg vagn med TVÅ pluppar! Antar att man får byta hela hjulanordningen...

• Jåll

emmsan:
    OM!!!!!
    tell me how to do - Jag vill ha den HEL igen!!

Pistou skrev 2008-06-07 19:06:26 följande:
    Ingen som vet om ståbrädan är bra? Här kanske det pratas mer om de olika färgerna och barnvagnsmodellerna... Det hade varit jättebra om någon har lust att ge mig lite info om ståbrädan, vad den kan tänkas kosta, etc. Stort tack på förhand!
    Jag har en original till min Cam och e helnöjd. Å andra sidan har jag inte haft ngn annan och kan inte jämföra. MEN: Den är stadig och rejäl och lätt att fälla upp, så den får + av mig. Då vi har tätt mellan barnen så har ståbrädan används endast ihop med sittdelen. Hela liggdelsperioden togs med syskonvagnen.
    Pris beror på var man handlar, i USA är det (såklart) billigare men de levererar inte till EU. Hoppas du blir nöjd!
  • Jåll

SooJuicy -Du thj -har hon stenhård kallt på allt om BB ?! I så fall har man verkligen hittat till rätt tråd...

THJ hjälp oss stackars plupplösa!!!

• Jåll

Nice! Ska kontakta denna THJ då! Bättre kan det inte bli Glad eller, ja, hade ju vart trevligt om vagnen vart hel såklart...

Neiman Marcus -hade ingen koll på de -tur attIndosaurie hade det!

Nu e de dags å krama kudden -inte nog med att man hittat rätt tråd -det är ju lätt å fastna oxå...

• Jåll

thj:
    Här är en till i stort, desperat behov av en plupp!!! (hur lyckas man *suck*) Glad

Tror du att du kan hitta en till som är "över" nånstans?! E ny i tråden men vore OERHÖRT tacksam!"!!!!

• Jåll

själv har man cam till 1-åringen och en rollerbug till 2.5-åringen och MÅSTE bara slå ett slag för buggen som är ännu större än UJ (har förresten en UJ syskonvagn oxå) -räknade vagnarna för nån dag sen och kom fram till att vi har 7st!!! *hehe* -knäppis jag e`!! Men de e såklart absolut nödvändiga allihopa var och en på sitt sätt!

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14