Inlägg från: Mamma2001 |Visa alla inlägg
  • Mamma2001

Bugaboo tråden nr 14

jag ska köpa en ny sommarsuflett nu tänkte jag med... har röd bas så vad ska man välja? hjäääälp

-I Love Pink-
  • Mamma2001
    myHappiness skrev 2008-06-09 18:11:08 följande:
    Det här var en samling som hette duga!!!www.blocket.se/vi/16718593.htm, har kostat ca 20000! Det kan man ju köpa en bil för!Hur mycket har ni slösat på buggan totalt?
    hihi! kul med massa tillbehör!

Just nu har jag:
    bugaboo skötväskan, transportväskan,vinterhjul,ett parasoll,en sommarsuflett,en extra bas med sittdel och varukorg, 1 bugaboo åkpåse... Klädslar: Denim,sand,gul,orange,grön,blå,svart... har haft brun  med och sandbas...
    -I Love Pink-
  • Mamma2001

måste tillägga att vår son på 2,5 år ÄLSKAR sin bee! Han ska sitta där och gossa med nallarna hela tiden

-I Love Pink-
  • Mamma2001
    Muppsan skrev 2008-06-09 20:27:48 följande:
    Hej!Har en liten ”smakfundering”.  Det är så att vi väntar vårt andra barn till november/december och vi ska köpa en Bugaboo Cameleon (brun) till dess. Vi har nu en svart Gecko. Eftersom jag gillar att planera *hihi* så har jag redan börjat spana på skötväskor, men här i stan finns inga som säljer några fina. Vilka skötväskor (märke, färg och så vidare) rekommenderar ni? Då sonen var liten hade vi en SkipHop, men de känns lite tråkiga så jag vill gärna ha någon annan till den här bebisen!
    Oj finns jättemånga! Favvisarna ur min samling nu är OiOi Hobo, Juju Be, och sweetheart från Dadadoo... skiphopen och bugaboo varvar jag med ibland också men de 3 första är favvisar
    -I Love Pink-
  • Mamma2001
    Muppsan skrev 2008-06-09 20:36:53 följande:
    Sweetheart från Dadadoo är det inte den som ser så "plastig" ut? Lite quiltad typ?  Har sett någon liknande som jag tror hette så (minnet är inte det bästa!) och den var urful! Juju Be har jag tittat på, men inte riktigt hittat någon färg som jag gillar - vill att den ska matcha vagnen och det är svårt att se om den gör det genom att bara titta på bilder genom Internet.
    Ja JuJube är superfina
    Jo det är den quiltade i lack... men galen som man är i handväskor passar den perfekt Cool
    -I Love Pink-
  • Mamma2001
    Muppsan skrev 2008-06-09 20:52:01 följande:
    fniss,ja jag gillar ju de här quiltade chanelväskorna etc jag
    -I Love Pink-
  • Mamma2001
    angebell skrev 2008-06-17 17:09:04 följande:
    Hej på er alla bugaboo experter. Är en potentiellt ny bugaboo ägare. Är lite ute och far efter en bugaboo bee, tänkte därför fråga er här inne som har den vagnen ett par frågor. Hur gamla är era barn som använder den? hur långa är de? William är bara 17 mån, men ganska lång och jag tyckte det kändes som lite lite marginal upp till suffletten.mottager gärna svar då jag är hemskt sugen på en bugaboo bee :)
    vår son är 2,5 år snart... vad kan han vara, 90-94 cm lång. han sitter bra i sin Bee
    -I Love Pink-
  • Mamma2001
    Kajsan skrev 2008-06-23 09:24:34 följande:
    Nu finns det BYGGA-BO vagnar på Blocket, komplett med foto på Bugaboo och skitbra musik om man klickar på deras video Funderar på att sälja både Cam och Bee och fynda en ÄKTA Bygga-bo -09!
    haha är det ett skämt det här eller
    -I Love Pink-
  • Mamma2001

Hejsan
    har varit ett par dagar i Stockholm med Been... gick toppenbra! tog ingen plats alls när vi åkte upp/ned och det funkar på alla underlag... på stigar,i stan,i affärer,på kullersten etc... Toppen! *nöjd*

-I Love Pink-
  • Mamma2001
    Natural skrev 2008-08-01 23:56:39 följande:
    mallan brallan skrev 2008-08-01 23:54:43 följande: Många påstår att OiOi Hobo inte är bra, för få fack, snabbt går sönder.Skip hop är så stora och fula, sålde nyss en i veckan.Juju be nån som har så man kan få se vilken färg som kan tänkas passa till sand bas?
    Jag tycker oioi hobon är superbra.. sitter kanon  på både cameleon och vår bee ,och rymlig... och hel

JuJu Be är också bra...

Men Hobon sitter ändå bäst...

Har en skip hop med men den är jag less på så den använder jag inte, annars sitter dom ju perfekt också.
    -I Love Pink-
  • Mamma2001
    Noas mamma skrev 2008-08-05 23:02:19 följande:
    Ååh jag såg en med röd top på sin bugga hade helt glömt hur fin den röda färgen är i verkligheten!!! Så sugen OT Såg att ni pratade om overaller tidigare i dag Är på jakt efter en till Noa Nån med sjyssta tips och kanske nån länk? Var inne på Tiny and More här om dagen, men dom hade bara fått in jackor och byxor från Molo! Låter som en riktigt bra dag
    Overalltips... Ticket2Heaven tycker jag är oslagbara till de mindre barnen! Bättre än Molo`s tycker jag
    -I Love Pink-
  • Mamma2001

röd och denim är ju supersnygga tillsammans! har röd bas och denim topp till vår kille men kör just nu med röd/orange

myHappiness skrev 2008-08-21 22:58:59 följande:
    Har en kille i magen som ska få åka i denim med röd åkpåse. Har även röd bas som jag tänkt byta med. Är ju helt underbart meed lite färg till killar som oftast får på sig blåa kläder. Livar upp liksom. Min äldre son åkte glatt runt i en röd Urban jungle och rött fleece till gamla buggan vi hade. Han är helt normal idag! Gillar att låna storesyrrans handväskor och klackskor. Som sagt, helt normal!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14