Inlägg från: trebarnsliv
|
-
-
min gäller, lagt till att man ska maila kajsan om man vill va med i bytesmailinglistanlillebror ja skrev 2008-06-04 16:00:32 följande:Men hallåå!!!!!Vad är det nu som gäller???Vilken tråd är det som vi ska använda??Kan inte Kajsan och trevbarnsliv maila varandra och sedan tala om vilken det är som gäller??? -
min tråd gäller, gjorde den igår kväll och lagt till att man ska maila kajsan vid intresse av bytesmailinglistan i TS. -
-
varför skriver ni här när min gäller
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m33303654.html
-
Se inlägg 61.mamma på vift skrev 2008-06-04 16:53:53 följande:oki vilken tråd gäller???? kan någon bara bestämma vilken som gäller o skriva det så alla vet!! jobbigt att behöva läsa o skriva på 2 ställen!! -
skriv i den andra som jag hänvisat till flera ggr.
-
håller med, denna tråd stängs nu och så skriver vi i den jag startade igår.mrsjling skrev 2008-06-04 18:21:52 följande:Kan vi inte alla skriva i den andra tråden? Så blir ingen sårad. Kajsan: Kan du inte bara be nån moderator stänga av tråden? Nu "hann" ju trebarnsliv ändå före och har lagt till i ts om bytestråden. Så slipper vi mer missförstånd.
hur många läser ts förresten? -
är inte den nya, min är detMildaMaränger skrev 2008-06-04 19:00:47 följande:men det här är väl den nya?
har mailat moderator nu, hänvisar till min bb tråd -
Denna tråd gäller nu
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m33303654.html