Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo tråden nr 14

jule skrev 2008-06-04 13:11:59 följande:
    har hitta hit oxå... idag har jag fått paket på posten.. en gul sittdelstop, ska bli nice att ha att växla med tror d blir toppen till min orangea sommarsuffla å snadbas eller vad tror ni ?
    Det kan inte bli för mycket färg nu i sommar...
  • Fröken Småland

Det är mycket prat om felaktiga chassin från Babytrader just nu och jag förstår att det är problematiskt att vara utan vagn. Men kan inte någon föreslå Babytrader att ni betalar en pant så de kan skicka ett nytt chassi. Och så betalas panten tillbaka när de fått det trasiga chassit? För många är det nog lättare att undvara t ex tvåtusen kronor än att vara utan vagn några veckor. Och då har man ju emballage, plus att Babytrader kan lägga i en fraktsedel för returen. Det är väl inte för mycket begärt?

• Fröken Småland
    Trojka skrev 2008-06-04 19:46:32 följande:
    Nåja, skriver väl här istället då. mamma2003: Vart bor du?  -planerar en nattlig räd för att befria några BBklädslar-
    *låser in mina åtta åkpåsar i vapenskåpet*
  • Fröken Småland
    ewamarie skrev 2008-06-04 21:14:05 följande:
    Jag vill ha en gul sommarsuflett. Eller rättare sagt; Jag vill ha ett helt gult topset OCH en gul sommarsuffla!!!!Min sambo tycker att det är TOTALT ONÖDIGT. Vi har redan två topptyg rosa och denim och två bastyg (fulla set med ligg- och sittdel) rött och denim och de räcker säger han. Men inte har han väl rätt??? Är det inte så att ett gult set är precis vad vagnen behöver???
    Han har helt fel! Lyssna inte mer på honom, lämna honom eventuellt om han inte skärper till sig omedelbart. Ett gult toppset borde varje Bugaboo med självaktning ha. Minst ett.
  • Fröken Småland
    Amanda skrev 2008-06-04 21:32:39 följande:
    Kan man ha gul fleece sommarsufflett till brunbas och sandfleecetopp (eller klarblå canvastopp)?Eller skär det sig?
    Skär sig gör det ju bara i betraktarens öga. Vad tycker du? Du vill gärna blanda tre färger eller? För du vet annars att man inte behöver använda sittdelstoppen? Du kan ju t ex ha helbrun bas med gul sommarsufflett, låter ju kanon!
  • Fröken Småland
    Dis skrev 2008-06-05 08:57:51 följande:
    Någon som vill hjälpa mig att lägga ut 2 bilder i bildtråden? Finns i mitt galleri.
    Vilka fina bilder! Har du varit hos en fotograf eller? Det borde man ju faktiskt göra, fixa en fin bildserie med Buggan. De blir gamla så fort .
  • Fröken Småland
    Emmsan skrev 2008-06-05 09:43:09 följande:
    hörrni jag skulle ju sy en suflett.hmmm o nu har jag äntligen hittat katvig tyget i brunt.. men grrr jag snålar det går ju på över 400 o sen klippa sönder det.. hhmmm hjälp vad hade ni gjort?? ;)
    Jag skulle aldrig i livet köpa ett sånt dyrt tyg bara för att det är Katvig. Finns väl massor av fina tyger till en bråkdel av det priset *smålänning*
  • Fröken Småland
    Fru Indosaurie skrev 2008-06-05 10:07:43 följande:
    nu är min bruna cam skickad! hoppas att den kommer fram som den ska.. peppar peppar!
    *håller tummarna*
  • Fröken Småland
    JessieS85 skrev 2008-06-06 16:24:38 följande:
    Går camens ram på frogen oxå?
    Japp, det passar. Och tvärtom såklart.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14