Bugaboo tråden nr 14
Thj eller någon annan här som vet.
Vad kostar plattan till liggdelen? Och de två skenorna som man sätter på kortsidorna? Utöver detta och madrassen så är det väl inte mer man behöver till liggdelen va?!
Thj eller någon annan här som vet.
Vad kostar plattan till liggdelen? Och de två skenorna som man sätter på kortsidorna? Utöver detta och madrassen så är det väl inte mer man behöver till liggdelen va?!
Ja, madrassen är ju sketadyr! Men jag har en ny hemma från sonens gamla vagn och jag testade den igår och den passar faktiskt.
Jag är också en sån gör det själv-typ så har också funderat på om man kan fixa till plattan själv och det bör inte vara så svårt men visst har originalet några "tassar" så inte själva tyget hamnar på golvet när man sätter ner den!? Och dessa kan ju vara lite svåra att fixa till...
mallan brallan skrev 2008-06-10 23:09:26 följande:
Yeeeiii! Fick paket ifrån Kiwikid idag. Ingen tull heller. Och direkt hem till dörren.
Fru Indosaurie skrev 2008-06-23 10:31:31 följande:
Jag köpte en Frog till min son när han var 18 månader cirka så jag tycker absolut att ni ska köpa en Cam nu direkt!
Hur är det nu? Visst funkar det med en Cameleon ram på ett Frog chassi??!!
Vill eller rättare sagt SKA ha en denim Cam klädsel snart men är så kluven om jag ska behålla Frog chassit eller satsa på en Cam. Gillar ju egentligen att det inte är justerbart handtag, känns säkrare så. Och då är det bara en Cam ram jag vill ha just för att den är lite större. Jobbigt med dessa valmöjligheter..
GRATTIS!! Va kul! Längtar också efter att få köra buggan som liggvagn men här lyser plusset med sin frånvaro varje månad.
Kajsan: Jag har en frog med cam klädsel men är dock dålig på att lägga upp bilder på den.
Jag har en frog! ![]()
Någon här som kört frog med ståbräda? Tänkte om barnet står bra trots att det inte är justerbart handtag?
Tack, det låter lovande. ![]()
Arrghh, varför ska alla bra reor vara i Stockholm!? Vill ju också fynda billiga klädslar.
Ooh, denimen är verkligen lockande. Varför ska alla bra annonser finnas i Stockholm!? ![]()
Tänker du på den blå/svarta? Jag är dock ute efter en denim att byta ut frogen med. ![]()
Ja, har ju funderat på det också.
Har dock inte ens fått tummarna loss att lägga ut frogen på annons men kanske skulle fixa med det ist för att sitta här....
På deluxe modellen har de även ersatt kardborren med magnetlås.
Ja, magnetlåsen är inte så starka men kardborren är värdelös för att kläder och framför allt stickat fastnar och förstörs.