Inlägg från: sweetlina |Visa alla inlägg
  • sweetlina

Bugaboo tråden nr 14

hejsan

är detta ett bra pris på en bagagnad, äre dumt o köpa begagnad när garanti o sånt nästan e slut?

www.blocket.se/vi/16701248.htm

och vet ni hur det fungerar med garantin om man köper bagagnad fårn en annan stad om det skulle bli något fel, måste man då åka t affären där den är köpt?

• sweetlina

Aha oki, med andra ord är det inte så smart att köpa en begagnad fårn någon man ej känner:) tack tack

• sweetlina

Om man köper en vagn "begagnad" där de som köpt den från affären ej fyllt i garantikortet då vad gäller då, då gäller väl garantin och jag kan väl utnytja det i den stad jag bor eller?

• sweetlina

Om man köper en vagn "begagnad" där de som köpt den från affären ej fyllt i garantikortet då vad gäller då, då gäller väl garantin och jag kan väl utnytja det i den stad jag bor eller?

• sweetlina

Det kanske vart utan moms det du såg för 696 euro

Mstery skrev 2008-06-08 11:58:12 följande:
    Håller på och lägger en beställing på BT men dom verkar ju ha sänkt priserna =S En cam kostar t.ex 696euro.. MEN när man ska logga ut så blir alla priserna som förut igen dvs camen för 829. Nu gick min kille in från sin dator och kollade och där står den på 829... vafaan ge mig den för 696 nu!
  • sweetlina

om du kollar uppe i varukorgen så kan man klicka på med och utan moms o utan vart 696 tyvärr,

Mstery skrev 2008-06-08 12:02:51 följande:
    sweetlinajo jag antog att det var nått sånt men hittade inget där man tog bort det
  • sweetlina

men kan man göra det om man köpt den begagnad och den förra ägaren ej skickat in garantikortet? kommer jag då kunna lämna in den i nån affär i min stad som säljer buggor för att reparera om något skulle gå sönder eller liknande?

martina78 skrev 2008-06-08 15:40:41 följande:
    Går att fylla i direkt på BB´s hemsida - smidigt
  • sweetlina

de finns en här på tradera, blå kanske inte vad du vill ha men tänkte tipsa omd en iaf:)

Kimono skrev 2008-06-10 17:31:16 följande:
    Är det någon som vet vad en liggdel till cameleon kostar? och regnskydd och myggnät? Jag fick hem min vagn idag, en -08 som jag köpt begagnat och jag tog ju för givet att dessa saker skulle finnas med men det gjorde de inte och tydligen stod det inte uttryckligen i annonsen.....
  • sweetlina

från vilken affär var det då? är de säkert att de ej tar tullavgifter då lr om man skulle köpa sig en skötväska tex?

mamma2003 skrev 2008-06-16 13:35:38 följande:
    Jag köpte tre Skip*hop Saddlebags för 800:- inkl frakt utan risk för tull. Helt OK .
  • sweetlina

oki va bra då, de va ju väldigt billiga skip hop väskor där ju ska nog beställa, vad kostar frakten till sverige??

mamma2003 skrev 2008-06-16 15:06:32 följande:
    Det var från happybags. Det är en brittisk webbutik så då blir det ingen tull inom EU.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14