Inlägg från: MejaKiZnic |Visa alla inlägg
  • MejaKiZnic

Bugaboo tråden nr 14

Hejsan!

Vart kan man köpa Bugaboo Calmeleon billigst?
    Vad är det för för o nackdelar på den?

• MejaKiZnic

Den här byggaboo -09 2500:- Tror ni det är ngt o satsa på ?

Väntar mitt första barn behöver hjälp!

• MejaKiZnic
    modestyclara skrev 2008-06-23 18:29:51 följande:
    Nej absolut inte. Verkar väldigt oseriöst. Säker någon lurendrejare. Om du vill ha en bugaboo-kopia så gå till Babylan och titta på ex city elite eller någon sådan. Då har du i alla fall en butik som lämnar garanti och som man kan lita på. Men har du råd så tror jag du ska satsa på originalet Bugaboo.
    [/citat]

Kunde tänka mig det var något konstigt
    modestyclara skrev 2008-06-23 18:26:04 följande:
    [citat]
    Billigare köper du ex från babytrader.euVet inte om den har några nackdelar, beror väl på vad du ska använda den till -ska du köra i staden eller i skogen, åka kommunalt eller bil, storhandla med vagnen osv... Berätta gärna vad du ska ha den till så kan jag utveckla för- och nackdelar...
    Jag ska bådde ha den i stor stan och lite mindre stad. Jag åker väldigt ofta med buss och storhandla(mat tex) blir det nog inte direkt av utan mer tittar i klädes-affärer. Har väll lite skogsområden som jag gärna går i dock inte värsta terrängen utan lagom.
  • MejaKiZnic

Funderar på att köpa en bugaboo efter mkt om o men, bara en liten sak! Är det ofta det händer ngt? (problem med hjul eller ngt går sönder)

Tips på billiga tyska sidor där man kan köpa bugaboo billigare?
    Hittade bara pinpong som tydligen slutat med bugaboo

• MejaKiZnic
    ängeln83 skrev 2008-07-07 13:56:06 följande:
    Fast det är ju frakfritt inom EU, o när jag beställde fick man rabatt på 50 euro, fast det kanske dom tagit bort?
    Ska kolla
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14