Inlägg från: Sweetsugar |Visa alla inlägg
  • Sweetsugar

Bugaboo tråden nr 14

Vilken bas färg skulle ni rekomendera.
    Vi ska ha barn i oktober, så det kommer bli mkt körning i snö och slask.

• Sweetsugar

Jag har tänkt köpa våran bugga från babytrader, är det exakt samma som att köpa från sverige? Ingår det garanti? Är mkt pengar att spara!

• Sweetsugar

Någon som vet om man kan köpa skip hop skötväska billigt på nätet??

• Sweetsugar
    Kajsan skrev 2008-06-29 19:52:34 följande:
    kiwikid är billigast!
    Vad är adressen?
  • Sweetsugar

Någon som har röd klädsel till buggan och en röd skip hop dash delux skötväska. Undrar om färgerna stämmer någolunda med varandra!

• Sweetsugar

vart kan man köpa trullsa regn/myggnät? Finns det på nätet, tycker orginalen till buggan är så fula ;)

• Sweetsugar

Jag är också nyfiken om det ä med frakt. Hade tänkt beställa där om ca 1 månad, när vi flyttat till huset. Men kanske är försent för att det ska löna sig???

• Sweetsugar

Hej någon som vet vart kan kan köpa bag clips till cameleon?

• Sweetsugar

Ingen som vet vart kan kan köpa bag clips till cameleonen??

• Sweetsugar

Är det nytt att man får betala frakt från babytrader.eu ?? Jag trodde det var fraktfritt :( Men blir ändå billigare än att köpa i sverige. Hur funkar betalning, får man ge ut visa kort nr???

• Sweetsugar

men gör jag fel då? Det står att jag får betala 33euro i frakt när rabatten är dragen.....Vill ju gärna slippa frakten!

• Sweetsugar

Kan man lägga beställning nu på babytrader, men att den skickas när den kommer i lager? Eller kan man bara beställa om den är i lager???Fick lite panik nu när det var upp till 10 veckors leverans.....

• Sweetsugar
    FridaLee skrev 2008-07-24 10:33:47 följande:
    Jo det ska funka det tänkte jag mä göra, vilken färg ska du ha???
    Jag vill ha grå bas och röd topp... ska lägga in en beställning, så man inte blir utan tills bebben kommer...
  • Sweetsugar

En fråga bara, när man beställer från babytrader. Betalar man vid beställning, när det är 8-10 veckors leverans??

• Sweetsugar
    Sweetsugar skrev 2008-07-24 23:53:32 följande:
    En fråga bara, när man beställer från babytrader. Betalar man vid beställning, när det är 8-10 veckors leverans??
    Puffar min fråga....
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14