Bugaboo tråden nr 14
Vilken bas färg skulle ni rekomendera.
Vi ska ha barn i oktober, så det kommer bli mkt körning i snö och slask.
Vilken bas färg skulle ni rekomendera.
Vi ska ha barn i oktober, så det kommer bli mkt körning i snö och slask.
Jag har tänkt köpa våran bugga från babytrader, är det exakt samma som att köpa från sverige? Ingår det garanti? Är mkt pengar att spara!
Någon som vet om man kan köpa skip hop skötväska billigt på nätet??
Någon som har röd klädsel till buggan och en röd skip hop dash delux skötväska. Undrar om färgerna stämmer någolunda med varandra!
vart kan man köpa trullsa regn/myggnät? Finns det på nätet, tycker orginalen till buggan är så fula ;)
Jag är också nyfiken om det ä med frakt. Hade tänkt beställa där om ca 1 månad, när vi flyttat till huset. Men kanske är försent för att det ska löna sig???
Hej någon som vet vart kan kan köpa bag clips till cameleon?
Ingen som vet vart kan kan köpa bag clips till cameleonen??
Är det nytt att man får betala frakt från babytrader.eu ?? Jag trodde det var fraktfritt :( Men blir ändå billigare än att köpa i sverige. Hur funkar betalning, får man ge ut visa kort nr???
men gör jag fel då? Det står att jag får betala 33euro i frakt när rabatten är dragen.....Vill ju gärna slippa frakten!
Kan man lägga beställning nu på babytrader, men att den skickas när den kommer i lager? Eller kan man bara beställa om den är i lager???Fick lite panik nu när det var upp till 10 veckors leverans.....
En fråga bara, när man beställer från babytrader. Betalar man vid beställning, när det är 8-10 veckors leverans??