Inlägg från: Mamma till V och E |Visa alla inlägg
  • Mamma till V och E

Bugaboo tråden nr 14

Hej!

Äntligen är jag gravid och kan börja sukta efter en Bugaboo på riktigt! :)

Var nyss inne på hemsidan och såg att de kommit ut med ett Babyskydd till bilen. Är det någon som köpt det, eller för den delen någon som vet om man kan få tag på dem i Sverige?

• Mamma till V och E

Fru Hennerdal skrev 2008-06-23 08:10:00 följande:

Hej!Äntligen är jag gravid och kan börja sukta efter en Bugaboo på riktigt! :)Var nyss inne på hemsidan och såg att de kommit ut med ett Babyskydd till bilen. Är det någon som köpt det, eller för den delen någon som vet om man kan få tag på dem i Sverige?
    Citerar mig själv då jag inte fått något svar på frågan :)
  • Mamma till V och E

Noas mamma skrev 2008-06-23 21:05:27 följande:

Tror att de finns flera återförsäljare som kommer att få in babyskyddet. Gå in på Bugaboos hemsida och leta redan på närmaste återförsäljare och ring och fråga Kan ju vara kul att klämma lite på den innan man beställer.
    Tack för svaret!
  • Mamma till V och E

Jag funderar lite på hur det fungerar när man beställer vagnen över nätet vad gäller garanti. Jag är rädd att jag ska sakna ett ställe att kunna lämna in vagnen om det blir något fel på den. Eller kan man välja sig till en återförsäljare trots att vagnen inte kommer från dem?

Man sparar ju en del genom att beställa på nätet. Men jag vet inte om jag vågar.

• Mamma till V och E
    Corpset skrev 2008-07-25 08:24:49 följande:
    Fru Hennerdal skrev 2008-07-25 07:44:28 följande:
    Kom igen, du vågar. Jag tänkte som du och beställde i butik och för mig är det bara krångel och helvete. Jag köpte t o m från en större kedja, men jag har ändå 100ggr mer krångel än vad de som köpt från Babytrader har. T ex kan jag inte vända mig till andra butiker i den kedjan, då de inte säljer Bugaboo. Känns surt att ha betalat "extra" och ändå få en massa krångel.
    Men hur går jag tillväga om det blir problem som ska ersättas av garantin om jag köper från Babytrader?
  • Mamma till V och E
    Mawe123 skrev 2008-07-25 08:35:48 följande:
    Jag har köpt min vagn via babytrader och kontakten med dem fungerar bra. De är snabba att svara på mail. Mitt chassi var ett sånt som gled så det har jag fått utbytt. De frågade bara efter numret på chassit sen var det ok att byta.
    Ok, ja det låter ju bra. Skiljer ganska mkt i pris att beställa från dem och köpa i butik så jag överväger det helt klart.
  • Mamma till V och E

Jag ska räkna på hur mkt jag tjänar på att beställa allt från nätet eller köpa hemma och så får vi se om jag tycker det är värt det.

Är det förresten någon som köpt Bugaboos babyskydd?

• Mamma till V och E

Idag fick jag och maken klämma på de första babyskydden från Bugaboo i Örebro! Blev såå glada så den verkar leva upp till våra krav. Så vi kommer nog boka en sådan snart :)

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14