Inlägg från: oOrosamarängerOo |Visa alla inlägg
  • oOrosamarängerOo

Bugaboo tråden nr 14

Klickas in

• oOrosamarängerOo
    Unna skrev 2008-06-04 09:27:20 följande:
    Låter mycket troligt! Haha, sånt är verkligen galet, när företagens säkerhetstänkande utgår från ekonomiska aspekter, tex risk för stämning osv, men de går helt emot vanligt sunt förnuft och praktisk användning!
    Ja, det där är ju en säkerhets grej, står ju de mest konstiga saker ibland på barngrejer. Som. står det inte i instruktionsboken att bb-liggdelen inte får lyftas med barnet i oxå?
  • oOrosamarängerOo
    Gullet73 skrev 2008-06-04 09:32:33 följande:
    hej!En fråga till er som har både en cam och en bee:Är det stor skillnad i körförmåga? Är Been en ren shoppingvagn eller funkar den för lite längre promenader? vad tror ni kan man ha den som enda vagn från 6mån?
    Been är mycket lättkördare än camen tycker jag. Älskar camen, men om man kör bee några dar så känns camen enormt stor o klumpig i körkomfort  Funkar absolut för längre prommisar och mer lik en "riktig" vagn än sulky men i Sverige tycker jag den mer är ett kompliment, snö o så tänker jag på.
  • oOrosamarängerOo
    bakabakalitenkaka skrev 2008-06-04 18:12:57 följande:
    eller kanske är det jag som är fixerad
    Jag har haft min nuvarande bugga över två år nu och aldrig bytt hjulen. De ser slitna ut nästan från scratch, men absolut inget som påverkar dem eller körförmågan.
    Har ett par helt nya svivalhjul liggandes, men inte brytt mig om att byta för de ser slitna ut på en gång ändå, så de får ligga tills jag säljer buggen, då med nya hjul
  • oOrosamarängerOo
    Mamma2001 skrev 2008-06-04 18:49:30 följande:
    jag ska köpa en ny sommarsuflett nu tänkte jag med... har röd bas så vad ska man välja? hjäääälp
    Rosa, är så supersnyggt med röd bas.
  • oOrosamarängerOo
    Bopsan skrev 2008-06-04 22:30:42 följande:
    Beställde en Ju ju be between idag från My little star. Köpte oxå den lilla kylväskan som hör till. Ni som har denna skötväska, vad tycker ni om den? Hänger den bra på buggan?
    Beställde oxå en between förra veckan, fast från ett annat ställe då det va erbjudande på den, tog oxå den lilla väskan till oxå, bemine.
    Tror den sitter jättebra på buggen, har sett beallen och den sitter ju bra
  • oOrosamarängerOo
    Amanda skrev 2008-06-05 13:50:17 följande:
    Kikade i ditt galleri där du har sandbasen och sandfleecetoppen.Och du har helt rätt, det är inte så där jätte fint ihop.Får nog ta en annan färg på sommarsuffletten i stället, frågan är bara vilken
    Såklart du måååste ha gul sommarsuffla, en av de snyggare färgerna till både sand o brun bas, himla nice kombo
    Sedan skulle jag välja  bort sandfleecen, sand canvacen är mycket snyggare i färgen.
    Fast nu på sommaren så skelle jah ta pårt toppen på sittdelen helt,  så blir ju hela basen i sand, funkar jättebra att göra så, man behöver inte ha toppen på och voila, så har du en renrakad i sand eller brun rättigenom med snygg gul sommarsuffla
  • oOrosamarängerOo
    Bopsan skrev 2008-06-05 07:54:38 följande:
    Vart beställde du ifrån och vilken färg?Behöver man bagclips tro?
    Brownbubble i båda tog jag, tror den funkar bra utan klipsen men jag köpte dem av ren nyfikenhet. Beställde från http://www.babydesign.se/shop/ fast har nu bara erbjudande på en av färgerna.
  • oOrosamarängerOo
    nica83 skrev 2008-06-05 23:35:40 följande:
    Ingen som vet??Måste upprepa min fråga, tror ingen svarade. Var mitt i trådbytet och det blev ju rätt rörigt...Någon som vet hur Sunshade (alltså det heltäckande solskyddet) till Bee funkar? Går den att fästa under den vanliga sufletten eller använder man bara sunshade?
    Kajsan har bild på det i sitt galleri, kolla där.  Man sätter det över vanliga sufflan
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14