Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Bugaboo tråden nr 14

Skall inhandla en Bee i veckan så snart är jag Bugga-ägare, det trodde jag inte
    Har fått pris på 3800 från PingPong. Har tidigare betsällt min Mutsy därifrån när den inte fanns i Sv. Men eftersom Bee nu finns här, men en lusentapp dyrare försöker jag nu förhandla lite med min butik. Problemet om man köper utomlands blir ju med reklamationer och så. Verkar ju vara en del problem för en del av er, så:
    Om man inte har obegränsat med pengar - är det värt 1000 kr extra att köpa i Sv för att lätt få stöd och support vid ev framtida fel???

• Stormis

Hello!

Är det värt att betala 4800 kr för en Bee i svensk butik när jag kan få den för 3800 kr på tysk sajt? Med tanke på ev framtida behov av reklamationer etc???

Mycket tacksam för åsikter

• Stormis

Suri:
    Inget svar på mitt inlägg direkt, men svenska butiken lockar lite just nu... Ingen med goda erfarenheter att reklamera utomlands. Eller som menar på att sannolikheten att ens behöva reklamera är minimal???

• Stormis

Fru Indosaurie skrev 2008-06-09 22:39:18 följande:

jag har inte sett så många som måste reklamera bee, det verkar vara cam
    Nej, men man vet ju aldrig vad som hände framövcer. Ännu är vagnen ny så, men det kan ju visa sig senare att nåt är galet. Så vad tycker ni?
    -4800 i sv butik eller
    -3800 på PingPong?
  • Stormis

Skall strax åka och köpa en Bee . Hade velat ha Khaki, men min butik hade inte just den så jag kompromissar med en svart för 300 kr i rabatt. Kanske inte bästa dealen, men lättare att motivera att köpa en extra sen om man "bara har en tråkig svart"

Ni som har Bee - visst går den att fälla ihop med sitsen vänd emot en?

• Stormis

Läste att två av er skall sälja era Bee? But why? Bara undrar eftersom jag köpte en igår... Har jag missat nåt???

• Stormis
    Kajsan skrev 2008-06-10 22:41:40 följande:
    Ja precis! Vi har ju camen och been till bäbisen, UJ och Sittyn till stora tjejen, och Emmaljunga twin cerox 360 till båda Men nu har jag bestämt mig, bee ska flytta
    [/citat]
    Dis skrev 2008-06-10 22:44:44 följande:
    [citat]
    Använder ni inte Been till bebisen, tycker ni att cammen är bättre? Kommer att sälja min Bee efter sommaren, men tvekar lite.
    Skvallerbyttabingbong...
  • Stormis
    Azel skrev 2008-06-12 10:36:06 följande:
    Nej, enklare på Bee än på Cam tycker jag
    Vilken ståbräda har du?
  • Stormis

Fler än jag har irriterat sig lite på att midjeselen kommer ut mitt på ryggen istället för i sidan. Så här har jag löst det; jag förlängde midjeselen nästan till max (II) och drog den ut i sidan bakom alla dynor. Eftersom det är ett fäste där ruckas inte dynan/-orna nämnvärt:
    www.familjeliv.se/hem/stormis/gallery/php6z1teq.jpg
    www.familjeliv.se/hem/stormis/gallery/phpktnenq.jpg

Jag har lagt in samma inlägg i bildtråden så kanske någon med plus hjälper till att lägga in bilderna ordentligt...

• Stormis
    summertime123 skrev 2008-06-12 23:34:06 följande:
    behöver lite hjälp! sitter här med min bee och försöker få loss selen där bak, de lägsta vita plupparna sitter fast så hårt att jag inte får loss dem gör jag nåt fel lr?
    Puffar, jag får inte heller loss dem!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14