Inlägg från: Olivia och Max |Visa alla inlägg
  • Olivia och Max

Bugaboo tråden nr 14

Såååå fina bilder ni har lagt i bildtråden.
    Vi har lånat ut våran Bee till min kompis som funderar på att köpa en. Fick ett mail om att hon inte vill lämna tillbaka den *s* hon ska alltså köpa en hahahah.... Jag har längtat efter våran Bee måste jag säga.
    Ska nog köpa en åkpåse nu till hösten. Funderar på en i dark khaki faktiskt.

• Olivia och Max
    Stargirl skrev 2008-08-18 09:30:46 följande:
    Så här alltså. Om du kortar ner handtaget till max får den plats helt i bilen. Runtom finns en massa plats för shopping etc.
    Så gör vi oxå i våran V70 och då finns det plats för en Bee oxå samt en massa matkassar *s*
  • Olivia och Max
    luttelin skrev 2008-08-21 18:41:54 följande:
    Nu är jag oxå Bugabooägare! Blev vagnen i annonsen.. fick den för 5500:-. Frågan är bara vad jag ska göra med den extra "ramen" och sufletten. Vad kan man sälja de för? För det är ju inget jag behöver ha kvar....Vill ju gärna byta min sittdelsbas oxå. Har en röd & vill ha en grå som varukorgen.
    Åååh grattis!!
  • Olivia och Max
    Lourdes skrev 2008-08-28 18:41:33 följande:
    Halloj tråden

Har en fråga hur mycket kan man sälja en Bee för?
    Med helt nytt chassi och dessa tillbehör:

- Två suffletter
    - Sommar sufflett
    - Ny åkpåse
    - Ny Resväska
    - Parasoll
    - Cupholder

Ingen annons!
    Jag skulle sälja vagnen helt naken och seda tillbehören på Tradera.
  • Olivia och Max
    Lundinma skrev 2008-08-28 18:42:05 följande:
    Kära gamla Buggisar,efter ha varit KÄR i min Fro i tre år har jag nu köpt en Bee som extra vagn...gillar den inte svår att fälla ihop fastnar överallt med hjulen och den känns tung....Kommer jag på bättre tankar? vad är era erfarenheter med vagnen???M.
    Hur kan du tycka den är svår att fälla? Det är ju det jag älsar den för. Tung? Vi som tycker den är fjäderlätt och så smidig.
    Vad olika det är
  • Olivia och Max

Vad tror ni, Dark khaki Bee + rosa åkpåse till vintern. Det borde väl bli snyggt?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14