Inlägg från: Lourdes |Visa alla inlägg
  • Lourdes

Bugaboo tråden nr 14

Men hallå vad händer vilken tråd gäller?

• Lourdes
    lillebror ja skrev 2008-06-07 22:26:01 följande:
    Tack för svar ang bee!! Jag har en stor pansarvagn till lillan i vanliga fall men nu behöver jag en liten smidig vagn i bilen. Tänkte att bee skulle passa mig bra då jag kan sätta bilstolen på den.Om jag skulle vilja ha min lilla i sittdelen kan jag även köra henne mot mig. Är det någon ide att köpa en babynest då hon redan är 2 månader? Hur länge kan man använda den? Är det som en mjuklift eller så??? Det skulle bli lite varmt just nu att paketera henne i en lift?
    Babynest använder man väl så länge man har "liggvagn". Den är som en mjuklift fast utan handtag..
  • Lourdes
    sommarfluga skrev 2008-06-08 12:43:04 följande:
    Jag har nyligen fått hem min Cam och märkte idag att liggdelen är lite ruckbar. Den sitter fast som den ska (tror jag ) men den går ändå att rucka lite på... Ska det vara så?
    Yes så skall det vara ...
  • Lourdes
    Stormis skrev 2008-06-11 17:42:57 följande:
    Läste att två av er skall sälja era Bee? But why? Bara undrar eftersom jag köpte en igår... Har jag missat nåt???
    Undrar jag med, jag älskar min!
  • Lourdes
    lindzay skrev 2008-06-15 20:53:25 följande:
    hej!en fråga ang buggaboo camelonjag köpte en begagnad bugga camelon och undrar om det ska vara så att själva handtaget man håller i rör sig lite alltså man kan vicka det lite fram och tillbaka en liten bit ska det vara så eller ska det vara helt fast?tacksam för svarmvh linda
    Så skall det vara!
  • Lourdes
    Thats me skrev 2008-07-04 17:38:04 följande:
    någon som bor i LUND eller dess närhet?????
    Malmö!?
  • Lourdes
    mallan brallan skrev 2008-07-08 23:05:35 följande:
    Nu är jag igång igen! Det här med Been va,det är inte så lätt att resa kommunalt med den som man skulle kunna tro...Dels är hjulen små och fastnar lite här å var, sen när man ska häva den t.ex. upp eller ner eller om den fastnat GÅR inte det, i och med att det är fjädring på alla 4 hjul!
    Jag har rest en hel del med Been, buss och tåg och snart blir det flyg och jag har aldrig fastnat med hjulen, hur har du lyckats med det
    Tycker den var super smidig. Var tex den enda vagnen på tåget vid midsommar som fick plats i gången. 
    Jag sålde precis min cam och har nu bara Been. Camen blev aldrig använd och sonen gillar Been mer. Jag tycker det är en super vagn inte bara som resevagn. Hade dock inte haft den som enda jag till ett barn som inte är över ett år.
  • Lourdes
    emiliasmamma skrev 2008-07-09 11:37:30 följande:
    man kan köpa den löst. jag har gjort det
    Finns den i lager där!?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14