Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Bugaboo tråden nr 14

Ååååh ny tråd.

• Stargirl

Har precis svidat om våran brun/bruna cam till brun rosa redo för resan. Maken insisterade att vi ska ta med Cemelon på vår semester.....sit för Bee....jaja han får sin vilja *s* Ska ivåg och få tag på ett rosa parasoll imorgon.

• Stargirl
    Eleora skrev 2008-07-01 09:08:39 följande:
    Hej! Har precis köpt en Bugaboo Bee, är sååå nöjd! Har lagt in bilder i bildtråden på hur jag har "pimpat" den. Funderar redan inför vintern här...ni som har Bee, har ni Bees egen åkpåse eller någon annan?
    Vi har Bees egna åkpåse. Den var toppen fram till maj ungefär. Kan varmt rekomendera. Sitter helt perfekt och då den inte är så tjock så komemr den att funka från tidig höst ist för filt.
  • Stargirl
    Skärgård skrev 2008-08-08 08:43:40 följande:
    Jag har en Cameleon som jag köpte från Babytrader för ca fem månader sedan och upptäckte igår att den bruna sufletten har blivit solblekt. Är det vanligt och får jag skylla mig själv som har haft den i solen eller ska det gåatt reklamera?
    Jag skulle reklamera och hoppas på det bästa iaf.
  • Stargirl

Fru Hennerdal skrev 2008-08-07 18:15:04 följande:

Idag fick jag och maken klämma på de första babyskydden från Bugaboo i Örebro! Blev såå glada så den verkar leva upp till våra krav. Så vi kommer nog boka en sådan snart :)
    Såg oxå. Helt klart en stol som jag hade köpt om vi hade väntat bebis just nu. Tycker den verkar rejäl och fiffiga detaljer som den som juserar sittläget för olika längder. Den är ju guld värd då hamnar ju huvudet på rätt ställe jämt. Snygga är de oxå. Särskilt den i sand/svart. Tycker iaf jag
  • Stargirl
    Madeleine skrev 2008-08-09 04:23:54 följande:
    Hej tjejer!!! (antar inte at några killar är med i den här tråden :))Har en Bugaboo Cameleon Denim oc är super super nöjd. Har fått så månag komplimanger och tycker det är världens smidigaste vagn.Har nu en fråga. När tycker ni man ska byta från liggdel till sittdel. Det finns lite plats kvar för henne att ligga. Honär 67 cm lång och 5½ månad gammal. Är så sugen på att byta men sover dem lika branär man är ute med vagnen. Har aldrig testat. Vill inte hon ska få mersmak om jag inte bestämt mig. Med hopp om svar. Kram
    Svårt det där med att byta. Jag tycker att barnen sover minst lika bra i sittdelen men den är inte lika skyddande som liggdelen och det gillade jag i början. Bytte själv vid 5 månaders ålder till yngsta dottern.
  • Stargirl
    FinalFantasy skrev 2008-08-09 09:18:11 följande:
    Btw nån som har koll på bra inköpsställen i närheten av new jersey? (stavas väl så ) Kom på attmin bästa kompis karl bor där Hon åker dels dit ibland och han hit ibland så man kanske kan flirta med dem lite!
    Sök på Bugaboo.com.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    FinalFantasy skrev 2008-08-09 09:57:30 följande:
    Thank you Skiljer sig priserna så mycket att det är värt det?
    Priset skiljer sig men problem uppstår ju om ngt går sönder och du behöver utnyttja garantin. Det är bara din butik som är ansvarig för att förse dig med reservdelar eller kontakta Bugaboo.  Så det kan bli lite kruxigt. Jag skulle köpa vagnen här i Sverige och kanske fynda tillbehör i USA, E-bay, Tradera lr liknande. Jag gillar att ha köpt större inköp hos en lokal butik. Men det är jag det, många tänker annorlunda.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl

Jag är sugen på röd bas igen. Det var så länge sen. Med denim, orange eller brun topp *mums* 

*~Bugaboo RULES~*
  • Stargirl
    Stormis skrev 2008-08-09 13:28:18 följande:
    Blir inte klok på det här med åkpåsar och 1-åringar. Förra året hade hon fleeceoervall och åkpåsen lätt lagd över sig. Vad har man i år? Fleecen blir ju för kall utanför åkpåsen och en varmare overall blir ju för varm i!Vad ska jag köpa????
    En ett åring som snart börjar gå måste ha en riktig vinter overall. När hon sitter i sittdelen så blir det inte för varmt. Och om det är riktigt många + grader så öppna åkpåsen och ta av locket.  Jag har haft åkpåse upp till 2,5 år.
    *~Bugaboo RULES~*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 14