• Naty

*Min syster tar studenten på fredag,

Min syster tar studenten på fredag, och jag har fortfarande inte köpt nånting till henne! Först var jag inne på att köpa presenkort på några ställen men nu har jag ändrat mig, vill ju ge nåt till henne som hon kan spara som minne, eller iaf använda ett tag.

Hade tänkt mig nånting runt 700 kr.
    Vi ska åka utomlands allihopa i Juli så jag hade tänkt köpa nå smycke till henne därifrån (som hon väljer själv). Man får ju rätt mycket guld för ca 700 kr utomlands än vad man får här. Men samtidigt vill jag inte vara tomhänt på hennes studentdag.
    Var inne på att köpa en klocka åt henne, men när jag frågade så ville hon inte ha.... *suck*

har ni några tips som ni vill dela med er?

• Svar på tråden *Min syster tar studenten på fredag,
  • anette79

När jag började läsa ditt inlägg var jag inne på att tipsa dig om att köpa en klcka....
    Men det ville hon ju tydligen inte ha. Men vad sägs om ett armband, örhängen eller en ring....
    När mion bror tog studenten gick vi ihop oss och köpte en teorikurs o körlektioner hos en körskola..

Hoppas du hittar något tills på fredag!!!

• anette79

klocka skulle det vara.....

• Naty

har faktiskt hittat en fin guldring på guldfynd, var inte så dyr heller, bara 500kr. Så ja ska in imorgon och köpa den tror jag... :)

• Poena

Kan du inte köpa en fin smyckeskartong (eller smyckesskrin) och i lägger du en lapp att innehållet får hon välja själv på er semester? Då blir du inte helt tomhänt och dessutom är det skojjigare att få välja ut själv, precis som du skrev i starten!

Svar på tråden *Min syster tar studenten på fredag,