• Doriss

Majskrokar

När kan man börja med majskrokar?

• Svar på tråden Majskrokar
  • o0Mia0o
    Tant J skrev 2008-06-05 14:30:10 följande:
    Majskrokar? VAD är det?
    snacks gjorda på enbart majs. Glad
    (ej friterade)
    min 6 månaders tycker dom e toppen
    If I can't dance to it, it's not my revolution
  • Tant J

Tack för svaren!
    Vad mycket nytt de hittar på nu för tiden! *gammal, knarrig tantröst*

• Pearlisen

Majskrokarna är helt underbara! Dom är ett pefekt tugg för de små. Perfekta för dom att hålla i. jag tycker dom är mycket bättre än kex och smörgåsrån.
    4-5 månader är en bra ålder att börja. =)

• grisekno

Min mans systerson är helt tokig i dem!

Ta mig som jag är, jag är ju bara en liten gris...
  • Pearlisen

Måste bara tillägga att vår 8 månaderstjej är helt tokig i dom. de försvinner på ett kick!

• lalivia

det bästa vi har köpt på länge. Ger en verkligen lite lugn och ro vid matstunden. Han knaprar, vi äter. Dom är så otroligt lättsmälta också, bättre än smörgåsrån

• Anki85

majskrokarna är toppen.
    mkt bättre än kex och smörgåsrån, mer greppvänliga.
    min son fick prova dem när han var 6 månader och har varit tokig i dem sen dess

• jorialel

Såg idag på Coop att det kommit en till sort. Annat märke men exakt samma innehåll och näringsvärde, 1 kr dyrare o 100 gram mer/ påse.

• Yosa

Finns dem på glutenfria hyllan eller bland barnmaten eller bland chips och liknande i era affärer?

• fiffi06

på ICA finns dom bland chipsen här där vi bor iaf

vi hade dom från ca 4 månaders ålder . men nu e hon 2 1/2 å äter dom inte alls

• RosFlickan

Yosa skrev 2008-06-08 09:47:42 följande:

Finns dem på glutenfria hyllan eller bland barnmaten eller bland chips och liknande i era affärer?
    På Coop här i stan stod de först vid ingången, sen längst bak vid bröd/kakor, sen i en av mittgångarna i närheten av barnmaten, sen vid chipsen och nu sist jag skulle handla hitta jag dom inte alls! Rena rama skattjakten innan man hittar dom när de byter ställe
  • höstglädje
    Doriss skrev 2008-06-05 14:20:39 följande:
    När kan man börja med majskrokar?
    Från 32 års ålder... Väldigt gott för den godissugna mamman också, sonen äter 1 och jag tar 5...
Svar på tråden Majskrokar