Kanintråd #6
Välkomna till vår kanintråd nr 6!
Här fortsätter vi diskutera våra små långörade vänner, allt från betesburar till könsbestämninar..... och tänk på en sak -det finns INGA dumma frågor när det gäller det bästa för våra djur!
Välkomna till vår kanintråd nr 6!
Här fortsätter vi diskutera våra små långörade vänner, allt från betesburar till könsbestämninar..... och tänk på en sak -det finns INGA dumma frågor när det gäller det bästa för våra djur!
Skrev i förra tråden men skriver här med. Nu har vi fått hem våran Oscar. Bilder finns i mitt galleri.
gud vilken söt nos.. blir sååå sugen på en till nuuuu på en gång...
hoppar in här jag me
jo det är sant men så vill man ju hitta den där aldelens perfekta ungen också.. å jag vill ju ha en med flera färger (brokad hette det när jag höll på med hoppning) tror det heter manteltecknad?? eller?? å dom tycks inte va så lätta att få tag i... fundera också på om man ändå ska köpa en till så kanske man skulle haft tag i nån som kan gå bra på utställning om man vill prova med det.....
men sen vet jag inte på utställningarna ska man lämna dom där i burarana då ? åker man hem emellan? har dom lås, elelr nån som vaktar kaninerna?? såg att på bla. utst på dalaexpo så skulle dom va där från lör fm till sön kväll...får man inte ta dom med sig hem på kvällen.. vet inte om jag skulle klara det..
men är det4 inte väldigt små burar?? trycker dom ser små ut på dom bilder jag sett... kanske bara jag som är fjollig...
okej....
Hoppas nån e vaken o kan hjälpa mej.
Detta är en av juvelerna jag tog hem igår. nyfikna små under.
Mamman var lejonhuvad, frågan är bara vad pappan är.
www.pixbox.se/pic_show_id21067866.html
www.pixbox.se/pic_show_id21067865.html