• Kickan83

Bruna sovrum??

Finns det någon som vill dela med sig bilder på sina bruna sovrum.. Jag funderar på att måla det men det finns inga bilder som man kan titta på...

Tack på förhand

• Svar på tråden Bruna sovrum??
  • Zamna

Jag har ocksa brunt sovrum, t.o.m morka mobler. Folk trodde alltid att det skulle se jatte morkt ut nar jag beskrev rummet men det ser inte alls morkt och trangt ut. Man har ju ljusa assecoarer......och nu nar alla sett rummet tycker alla det ar JATTE snyggt!:)

• Kickan83

Hehe.. nu ska jag bara hitta ett par dagar när inte sambon är hemma så jag kan passa på å måla... Han är ju inte så super sugen på min ide utan han tycker om den blåa färgen i sovrummet.. Näpp.. Nu har jag bestämt mig.. BRUNT ska det bli..

• Lady Dahmer

det är SKITSNYGGT med mörka väggar till vita möbler.

själv har jag möööörka möbler, svarta tyger och svartlilagrå väggar i mitt sovrum.

It is better to have ideals, and fail to live up to them, than it is to have no ideals at all.
  • Lady Dahmer
    Kickan83 skrev 2008-06-06 21:34:42 följande:
    Ingen som har ett brunt sovrum? Eller ett brunt rum bara, vill se helheten...
    vi har ett brunt vardagsrum.....

här är en bild på ett brunt sovrum

It is better to have ideals, and fail to live up to them, than it is to have no ideals at all.
  • Kickan83
    Svar på #14

Lady Dahmer skrev 2008-06-13 16:00:46 följande:
    [citat]
    vi har ett brunt vardagsrum.....här är en bild på ett brunt sovrum
    [/citat

Men titta.. där finns det ju bilder...bild nr 2 och tre är ju precis vad jag tänkt mig.. jag har ju en sån säng dessutom... TUSEN TACK!

finns lite bilder på vårat nuvarande sovrum, men observera att det är väldigt kalt nu!
  • Lady Dahmer
  • Lady Dahmer

en vacker tavla i bruna nyanser över sängen och ett lyxigt överkast/snygg bäddning är allt som fattas.

• stjärnströssel

åå vilken vacker hjärt tavla..
    kommer få ett brunt medaljong(tapet) sovrum snart

det blåser på toppen
  • Kickan83

Tusen tack... Gissa om jag är sugen nu... Min moster hade ett skit snyggt överkast som var från hemtex i brun guldigt glansigt som jag gillade skarpt... Men man bor ju i en liten håla så det är ju inte bara att åka å kika...Tack än en gång

• Lady Dahmer
  • Kickan83

Nu har jag målat en vägg Och det blev så fint så fint.. Har även skaffat mej ett nytt överkast sånt som jag ville ha på hemtex. 699:- men så var det halva priset i hela butiken Lyckodag Lägger in bilder när allt är klart.. Ska leta lite "lull lull"

• ImLost
    Lady Dahmer skrev 2008-06-13 15:44:13 följande:
    det är SKITSNYGGT med mörka väggar till vita möbler. själv har jag möööörka möbler, svarta tyger och svartlilagrå väggar i mitt sovrum.
    åh..är det ditt sovrum =?!
    Den som skrattar sist ..fattar långsamast !
  • Pshevil

Vi har bruna tapeter i vårt sovrum och mörka möbler till det. Välkommen in i mitt galleri och kika.

I wanna be like water if I can, 'cause water doesn't give a damn
  • skåne tjej
    Lady Dahmer skrev 2008-06-13 16:00:46 följande:
    vi har ett brunt vardagsrum.....här är en bild på ett brunt sovrum
    Den tavlan ovanför sängen var verkligen jättefin! Har du gjort den själv? var det svårt isåfall?
    mina föräldrar har ett gammalt rektangulärt fönster med spröjs (totalt 9 rutor) som jag vill göra något skoj med. Men jag har idétorka. Någon kreativ människa som kan hjälpa mig?
    First God created man, then he had a better idea...
  • Kickan83

Jag tänkte faktiskt också sno iden om tavlan ovanför sängen.. Ser ut som hönsnät som dom har hängt hjärtat på...

Svar på tråden Bruna sovrum??