• Anonym

Mår skit... är alla män svin eller??

Har bara blivit utsatt av massa skit av alla män jag någonsin kommit i kontakt med. Finns det inga bra män där ute?? Är alla män falska, perversa, egoistiska äckel bara?
    Har blivit sexuellt utnyttjad, våldtagen, misshandlad, mitt barn har blivit sexuellt utnyttjad - av MÄN. Och det handlar inte om samma man, utan flera. Blir bara äcklad så fort jag tänker på en manligt könsorgan typ. Känner mig helt utmattad av allt negativt som uppkommit i relationer till män... men ändå så vill jag ha en MAN i mitt liv!!
    Kanske borde bli lesbisk istället.

• Svar på tråden Mår skit... är alla män svin eller??
  • Ärla Minou

Svaret på din fråga är NEJ. Alla män är inte svin. Men ned dina erfarenheter förstår jag att du frågar. Herregud, stackars er!!! Hoppas du kan styra undan från sådana män i den mån det går framöver.

• snillis

Nej, självklart inte.
    Men du måste lära dig att välja bort skitstövlarna.

• W W

klart att alla män inte är svin, det finns massor med schysta killar problemet är bara att sålla bort idioterna

En kåtare värld är en bättre värld!
  • Anonym (Kvinna)

Jag tänker precis som du....vilka e det som ställer till det i världen liksom. Män våldtar, mördar och slår ihjäl folk. Vad ska vi ha dem till? Så fort det handlar om våld, pedofili mm så är det karlar som är med i bilden..
    Förnuftet säger ju att det finns vanliga normala män också, men problemet är att förnuftet blir överbevisat gång på gång.
    Men jag vill gärna bli överbevisad, det är inget kul att tänka så här....

• Anonym (piggy)

TS, du kanske skulle lägga karlarna på hyllan ett tag och satsa på att stärka dig själv lite mera, då kanske du kan minska eller rent av eliminera risken att ramla i skitstövlarnas fällor (inte bara för din egen utan också för ditt barns skull)!

• ploppviola

Nej men förstår om du tror de..Efter man läser här på fl så undrar man oxå..så många ledsna kvinnor man läser om,sorgligt!!

Själv har jag haft turen att hitta en ordentlig familjefar o make o de är jag evigt tacksam för..

Hoppas lyckan vänder o att du får hitta mannen i ditt liv!!! Lycka till!

Du är värdefull
  • Anonym (elsa)

Anonym (piggy) skrev 2008-06-06 22:01:37 följande:

TS, du kanske skulle lägga karlarna på hyllan ett tag och satsa på att stärka dig själv lite mera, då kanske du kan minska eller rent av eliminera risken att ramla i skitstövlarnas fällor (inte bara för din egen utan också för ditt barns skull)!
    Håller med. Försök stärka dig själv och häng inte upp livet på en man. När du är stark och självständig och kan hantera situationer och säga nej samt skydda dina barn kan du mycket väl träffa en bra respektfull man. De finns. Men visst är många män hemska. Se bara på överrepresentationen i fängelserna...
  • War

Jag är verkligen inget svin och jag beklagar det du och dina barn blivit utsatta för.

• Anonym

det finns gott om kvinnor som också är elaka monster, exempelvis alla de kvinnor som är med och filmar när deras män sätter på deras barn. och så vidare.

tror att det är något du utstrålar som drar till sig skitstövlarna, kan det vara att du vill "hjälpa" dem?

försök att rannsaka ditt beteende och bygga på din självkänsla så dyker det upp en snäll och bra till slut, om du vill det.

lycka till

• FH Mamma

Man borde kunna träna sin "svin"radar. Så man redan tidigt vet om man har med ett svin att göra oavsett kön.

Men många svin är väldigt bra på att låtsas att de är små söta grisar istället för svin.

Man måste bara se utanför det som man ser när man är kär.

Svar på tråden Mår skit... är alla män svin eller??