• Anonym (darling)

Vad är Ditt ideal i utseendet på det motsatta stönet, förlåt könet,,,=)

• Svar på tråden Vad är Ditt ideal i utseendet på det motsatta stönet, förlåt könet,,,=)
  • Anonym (darling)

Och då menar jag personens utseende rent allmänt och inte privata delarna såklart=)

• Pormoicheia

En liten ölmage är aldrig fel

• danitra

Utseendet spelar så otroligt liten roll för mig i slutändan. Men om det enbart handlar om att titta på någon av det kön jag attraheras av så är det framförallt attityd och stil som spelar roll. Alternativ, snäll och spännande!

• Anonym (darling)

Tycker om mörka killar.. dom får inte vara mesar, det gillar jag inte! Vill ha en man liksom!

• HäckHäxan

Okej på ett totalt ytligt plan.. Så vill ja ha en man som är längre än mig, minst 10 cm, inte så svårt, då ja själv inte ens toppar 165 cm

Min idealman har alltid varit mörkhårig, helst med gröna ögon, lagom kropp, ingen överpumpad anabola nisse, men inte heller någon lönnfet hängbuk heller tack så mycket...

Gärna lite ovårdad friss, typ lite slarvigt för långt hår.. vårdade händer och fina tänder, glimt i ögat och lätt till skratt.. Helt långt vacker hår är också helt nice, lite hårdrocks grabb som trivs i jeans, ingen modeslav helst... tycker alla dessa åtsittande byxor får alla män all se gay ut.. *sorry* men så tycker jag.. För stylade killar är i mina ögon bara mesiga, sen får ni vara hur underbara ni vill... men där vänder jag klacken och går iaf...

Nu är jag allstå extremt ytlig Själv är jag ju lååångt ifrån perfekt hehe

1 gång är ingen gång, 2 = 0
  • Anonym (darling)

Alla är väl ytliga ibland?! Men om man bara gick på utseende när man har ett förhållande så blir man nog inte särskilt lycklig..

• HäckHäxan
    Anonym (darling) skrev 2008-06-06 23:28:25 följande:
    Alla är väl ytliga ibland?! Men om man bara gick på utseende när man har ett förhållande så blir man nog inte särskilt lycklig..
    Precis

Jag går mer på inre egenskaper än utseendet ändå. Även om varje kille jag vart tillsammans med har haft något i utseendet som tilltalar mig också.. dock har de senaste varit blonda och blåögda OCH alltså därmed väldigt långt borta från mitt ideal utseendemässigt
    1 gång är ingen gång, 2 = 0
  • Anonym

en lång mörk man med dreads.

• Anonym

jag trodde att jag visste det. mitt EX var allt vad jag fantiserat ihop när gällde utseende,utbildning, beteende osv osv.MEN han var ett manipulerande o vidrigt svin som gjorde allt för att förnedra mig=(......SEN så träffade jag min nuvarande...åååh,d går inte ens att beskriva honnom med ord som är tillräckligt rättvisa.jag kan bara säga att han är så UNDERBAR*snyft*

• Slampan No 1

Hoppsan.. Jag e ju ruskigt kräsen nu för tiden.
    Minst 15 cm längre än mig. Är 1,69 och går i höga klackar
    Muskulös
    Tänder mig enormt om armarna e grymt muskulösa samt benen
    Hårt utseende men jävligt välvårdat
    Ska lukta gott
    Klädstilen ska vara väl medveten, vill ej ha en hösäck
    Han ska ha en vålvårdad nedre region
    Han ska ha charm, fint leende & ska va kåt 24/7

Är inte så kräsen

Stolt slampa !
Svar på tråden Vad är Ditt ideal i utseendet på det motsatta stönet, förlåt könet,,,=)