HAHAHAHA - du har då roliga barn du Åsa!!! Nä, att Sixten en gång varit en sparv kan ju vara lite svårt att få ihop nu när han är så rund å go! Hoppas Ian också spelar i den ligan så man får en massa att klämma på! Har precis gosat och klämt på hans två lårveck, gaaahhhh att det kan vara så mysigt!!! Varför är det inte samma effekt med ens egna valkar för???
Nä, rätt Åsa, lyssna inte på våra skräckisar, självklart kommer ni få nåt som hjälper om det skulle behövas! Men som sagt, håller tummarna på att det inte behövs.
Elli, första gången hos tandläkaren gör de inget annat än å tar salivprov. Så var det i alla fall här och har hört det är så på andra ställen. Vi hade dock övat med Naimi så hon gapade stort när vi frågade hur man skulle göra hos tandläkaren. Men väl där fick tandläkaren knappt in pinnen för att skrapa saliv från tungan... Vi har dock fortfarande inte fått besked om hur provet var, men de sa att de bara hörde av sig om det var för mycket karies så vi har väl fått godkänt. Tur testet togs innan svärmor kom hit och skämde bort unga damen med åde det ena och det andra söta .
Gick u för övrigt upp och kollade till Naimi efter förra inlägget och visst stod hon nakenfis i sängen och sa glatt att hon hade kissat i blöjan... Jahaja, ett nytt trick för att förlänga insomningen... Satte på henne en ny och då sa hon "Naimi nakenfis, så tokigt"! Ja, en tokfia är hon allt för bara några minuter efter det att jag lämnat henne hörde vi hur hon tog av sig den nya blöjan med kommentaren "mamma, pappa, Naimi är en nakenfis". Men efter det hände det som tur var inte igen!
Håller för övrigt med om att det känns taskigt att hämta Naimi så tidigt för det känns som att hon missar en hel del skoj med kompisarna, men vi har ju inte nåt val. I förra veckan så skulle de precis ut på en picknick och äta mellanmålet och jag sa då "ååh, Naimi som älskar att ha picknick" och då sa fröken att det var just Naimi som hade föreslagit picknick... Taskigt att behöva ta henne ifrån det då, men vi hade picknick hemma och det var hon nöjd med!
Nu ska jag gå upp till mina killar. Ian slocknade för en stund sen vid mitt bröst så nu ligger han och sover och då är det väl lika bra att passa på att få sig en stunds vila med .
Men jisses, höll ju på att glömma dagens sötaste!!! När jag bytte på Ian idag så stod Naimi som vanligt bredvid och skojade med honom, hon blir så glad när han ler då säger hon alltid "nu skrattar han!!!". Men idag böjde hon sig fram över honom och sa "esklar dig" (=älskar dig) och ja, behöver jag säga att mitt hjärta svämmade över och att hon överöstes med pussar...
sov gott