• Anonym (Trötter)

Gravid i vecka 35, hostar hela tiden, är helt orkeslös och har sprängande huvudvärk....

Mår sååå dåligt....
    Är sedan snart två veckor tillbaka sååååå förkyld!! De senaste dygnen har jag knappt sovit en blund, jag har en hemsk hosta som vägrar ge med sig, snoret är knallgrönt, bihålorna och hela huvudet ömmar och jag är helt orkeslös...
    Morgondagen känns långt borta... Kan jag kontakta någon idag? Sjuvårdsupplysnigen? Förlossningen? Orkar ingenting

• Svar på tråden Gravid i vecka 35, hostar hela tiden, är helt orkeslös och har sprängande huvudvärk....
  • PojkMaffia

gå till vC o kolla upp det?
    låter som virus men kan ju vara halsfluss lika gärna.

du kan ringa sjukvårdsupplysningen o få en jourtid

Jag är den jag är - like it or not
  • Maria V

Jag har samma som du. Men för mig är det pollenallregi. Du tror inte att det kan vara det då??? Det är jätte mycket pollen i år. Jag har inte haft problem på flera år. Men nu så snorar jag, har ont i huve och orkar inte alls så mycket. Jag är även gravid i vecka 34.

• Anonym

Om snoret är grönt så är det tecken på att du fått en bakterieinfektion, ring sjukvårdsupplysningen.
    Har du hostat i två veckors tid och det inte ger sig så kan du vara på väg att få lunginfektion med.

• Anonym (Trötter)

Tack! Ringde sjukvårdsrådg. och fick en jourtid kl. 18 idag. Skönt!! Nu ska jagägga mig och vila en stund...

Svar på tråden Gravid i vecka 35, hostar hela tiden, är helt orkeslös och har sprängande huvudvärk....