• Mikka82

Göra om tråkig, vanlig, vit garderob till barnrum...tips önskas!

Undrar vad vi kan göra för skoj på lillkillens garderob som står i hans rum som vi målar just nu.
    Det är en gammal, vanlig, vit garderob med vit knopp...hur tråkig som helst.
    Alla tips välkomnas

• Svar på tråden Göra om tråkig, vanlig, vit garderob till barnrum...tips önskas!
  • Fille Fjonkan

He he, jag trodde du ville göra om garderoben till ett barnrum. Tyckte det lät lite väl litet...

Kanske ni kan tapetsera den med någon fin tapet? Eller stickers och ny roligare knopp? Jag gillar fototapeter. Det finns sagomotiv som passar bra i barnrum. Kanske det kunde passa att göra en fondvägg och låta garderoben smälta in i den?

/ Fille med Kisen -03, Tösen -05 & Pysen -07
  • Mikka82

Fille Fjonkan: haha, ja det kanske lät lite galet nu när jag läser det själv :P men men...

• Scraptroll

Du skulle alltid kunna måla den med tavelfärg  så är den härligt ritvänlig sedan

ev. också ha något lager med magnetfärg under tavelfärgen så kan du sätta roliga magneter på den också

• Ula

Måla och tapetsera som en liten "minifond" i rummet. Min syster har satt upp små magnettavlor (från Ikea) på sin dotters garderobs kortsida. De stämde exakt i bredd och blev jättebra.

• marina 81

Jag har tänkt piffa upp garderoberna i barnrummet med glitterknoppar från Indiska och stickers med pirattema! Ev rollar jag dem först i någon roligare färg än vitt.

• ViggoKarolina

När jag skulle inreda ett barnrum så tog jag Tiny tyget och häftade med häftpistol över gaderoberna, blev grymt snyggt.

Svar på tråden Göra om tråkig, vanlig, vit garderob till barnrum...tips önskas!