• Vintersjäl

Liten jordglob på mobilen..

Köpte ny mobil för några dagar sedan och har sedan dess haft en liten jordglob i högst upp i vänster hörn. Funderade först på om det var internet, men jag eftersom jag aldrig surfat på mobilen eller ens installerat internet (som det står att man måste göra) så trodde jag inte det. Startade om mobilen för säkerhetsskull och jordgloben var fortfarande kvar.

Nu läste jag i bruksanvisningen att det ÄR internet! Men jag förstår inte hur det har gått till, jag har som sagt varken installerat eller surfat på nätet. Har dessutom hittat menyn där man stänger webbläsaren och trots att jag klickat på den så är jordgloben fortfarande kvar. Har provat flera gånger och startat om mobilen dessutom men jordgloben försvinner inte!
    Betyder det här att jag är uppkopplad på nätet eller vad det är det för något??

• Svar på tråden Liten jordglob på mobilen..
  • c0ol

vad är det för mobil? är den blå och vit? isånt fall är det indikatorn för att du har 3g täckning

• SvenssonEmelie

Ring tillvärkaren

• Vintersjäl

Det är en Sony Ericsson k850i, har 3 som operatör.
    Pratade nu med en vän som har likadan mobil och samma operatör, som sa att den där lilla jordgloben alltid finns där *pustar ut*

Svar på tråden Liten jordglob på mobilen..