Inlägg från: GrönaDruvan |Visa alla inlägg
  • GrönaDruvan

Hur ofta byter du handdukar?

Guldrosen skrev 2008-06-15 17:38:13 följande:
    Här byter vi diskhanddukar och -trasor, handdukar, badlakan, sängkläder när de är skitiga. Vi har inte bestämt oss för att något är skitigt efter si eller så lång tid.
    Samma här. Men låter vansinigt att byta varje dag som vissa gör. Då förstår man ju helt plötsligt varför folk gnäller för att dom har så lite tid över.. Dom byter sängkläder och tvättar handdukar... jösses säger jag bara... är ni så jäkla sketna???
  • GrönaDruvan
    Guldrosen skrev 2008-06-15 17:38:13 följande:
    Här byter vi diskhanddukar och -trasor, handdukar, badlakan, sängkläder när de är skitiga. Vi har inte bestämt oss för att något är skitigt efter si eller så lång tid.
    Samma här. Men låter vansinigt att byta varje dag som vissa gör. Då förstår man ju helt plötsligt varför folk gnäller för att dom har så lite tid över.. Dom byter sängkläder och tvättar handdukar... jösses säger jag bara... är ni så jäkla sketna???
  • GrönaDruvan

Inte konstigt att det blir så mycket allergier o skit nu för tiden när det råder sådan här renlighets mani överallt!!! Det är för fasen inte klokt. Jag och min sambo är väldigt renliga av oss men skulle aldrig hålla på att byta sådär. Dels för att jag inte tycker det behöva och dels för att det är väldigt trist att byta sängkläder. Vi har också ett väl fungerade sexliv, men det blir inte kladdigt för det, och de få gångerna det blir det då byter vi lakan! Sen har man väl inte bara sex i sängen eller?? Jag dömer inte någon, men bortskämda skulle jag kalla många här, men det är min åsikt!! Förr hade dom banne mig inte rena handdukar varje dag och de bada till jul, och dom gnällde inte!

Svar på tråden Hur ofta byter du handdukar?