Inlägg från: Smilie |Visa alla inlägg
  • Smilie

Hur ofta byter du handdukar?

Byter sängkläder varje vecka och handukar varannan dag.
    Jag är inte skitig men tycker om att ha det fräscht och finns det något underbarare än att lägga sig i sängen när det är renbäddat! UNDERBART!
    Dessutom så vädrar jag sängkläderna när jag byter , även det stör säker någon

en annan sak , jag är som sagt inte skitig men jag och min man har ett väl fungerade sexliv vilket innebär att man gärna vill byta lakan och sängkläder..
    Ni kanske inte läcker efteråt men det gör jag

• Smilie
    Kamikazee skrev: Nu vet jag inte hur lugnt ni tar det i sängen, men hos oss kan kroppsvätskor hamna  både här och där. Och även om man har en handduk i sängen så blir det ändå lite kladd på lakanen. Och råkar man dessutom sätta sig upp (för att t ex komma upp och hämta papper eller gå till dass) utan att täppa till med handduk/papper - ja då är det kört. Så i vårt fall stämmer det inte att man kan låta det gå veckor innan man byter till rena lakan och under denna tiden förvänta sig att lakanen håller sig fräscha. För det gör de inte.

Kan inte annat än att hålla med.. helt täppt går ju inte för oss i alla fall . Man måskte ju ta sig ur sängen för att ta sig in i duschen. Dessutom så brukar man ju i regel svettas lite under sexakten
  • Smilie
    Analoga skrev 2008-06-15 22:02:38 följande:
    Måste få fråga: Varför trycker ni inte på "citat-knappen" istället för att skriva av allting som någon annan skrivit?

Jag kopierade..

Visste inte att man bara kunde citera lite när personen i fråga skrivit mycket men nu vet jag, Kanon,

Tackar

Svar på tråden Hur ofta byter du handdukar?