skaffa lite självstyrka istället!
se det att du klarar det istället för att enbart lägga energi på dina misslyckanden för sJÄLVKLART så blir du misslyckad ännu en gång!
du kan detta och det vet du!
dra ned eller ännu bättre halvera dina portioner. ät regelbundet, alltså frukost, lucnh, middag gärna kvällsmat och även något mellanmål därimellan (ett iaf)
det ÄR jobbigt att gå ned i vikt.
men ge INTE upp!
ut och gå! försök gå minst 40 minuter 1 gång om dagen. du behöver inte ens gå fort för det kommer ju mer du vänjer dig.
trist o gå? självklart iaf ibörjan, försök o ragga promenadpolare o har du inga, lyssna på musik!
unna dig godis o sötsaker på lördagar
vet du hur GÖTT det är att lära sig säga nej till sig själv?
vet du hur jääääkla stolt man blir över sig själv när man fixade o säga enj 1 gång?
men alla fuskar,även dom som går ner i vikt, det är ett måste, bara man direkt efter ett fusk fortsätter som man ska göra, inte att "jag börjar om på måndag igen" utan kör igång med det vanliga samma dag
häng inte upp dig på vågen utan måt flera ställen istället ex, överarm, underarm, bröst, midja, mage, höfter, röv, lår, vader
mät dig varannan vecka för det är där mans er den stora skillnaden.
jag har gått ned 14,2 kg nu o ska ned 12 till!
jag vet att jag fixar detta, det kommer bli jävligt underbart när jag gått ner till min idealvikt.
jag vet att jag kommer att göra det, o det även när jag har svåra motgångar som skiljsmässa ex just nu.
jag ger int eupp för det.
du ska inte heller ge upp.
du vet att bakom allt fett bor en smal människa som bara vill ut.
så fan släpp ut den!
ta tag i det nu, inte imorgon, inte om en månad utan nu i denna sekunden. vi vet att du fixar detta både du o jag!