• enlitenbitkaka

Billiga tapeter?

Ska köpany sängstomme till sovrummet och vill tapetsera omockså....vill ha en fondvägg i brunt och sen övriga väggar i någon sand/nougat-ton. Någon som vet vart man kan hitta detta till ett överkomligt pris? Boråtapeter - vilka priser har dem ex?

Vill ni kika in hos mig? Inboxa så fixar jag det!
  • Svar på tråden Billiga tapeter?
  • RME

Rusta har billiga tapeter, ang kvalité har jag ingen aning ;)

Annars finns ju byggvaruhusen K.Rauta, Silvan osv..

• Peztis

Kan ju tillägga att jag köpte på Rusta och det blev fint i sonens rum, första gången som jag tapetserade.

• enlitenbitkaka

Har kollat på Rusta men inte hittat någon brun K-Rauta och Silvan vetjag inte om vi har här.....dumt!

Vill ni kika in hos mig? Inboxa så fixar jag det!
  • Peztis

Har du kollat i färgaffärerna då? De brukar ju ha stora sortiment där.
    Coop Forum och ICA Maxi har också tapeter.

• enlitenbitkaka

Hmm...Coop kan jag ju åka och kika på! Vårt Ica Maxi har inte tapete.r...dåligt... Men Coop ska jag kolla! Även hittat en butik som heter Stuvbutikenmenbilliga tapeter från de stora märkena....ska kolla där tack för svaret!

Peztis skrev 2008-06-10 17:17:28 följande:
    Har du kollat i färgaffärerna då? De brukar ju ha stora sortiment där.Coop Forum och ICA Maxi har också tapeter.
  • wewe

Sandbergs tapeter har många jättesnygga!

Inte allra billigast men de har billigare kollektioner också. Har själv en brun fondvägg därifrån, den tapeten heter "Vera" från kollektionen Miki & Naomi. Ca 500kr rullen.

Men måste även rekommendera kollektionen Sophie.
    Som sagt, mkt snyggt! Finns hos bla Flügger färg.

www.sandbergtapeter.se/default.asp&ulid=18&show=3&katdel=1

• enlitenbitkaka

OK har kollat på den men visste inte i vilken prisklass de låg Är 500:- standard eller något av det billigare?

wewe skrev 2008-06-10 22:57:12 följande:
    Sandbergs tapeter har många jättesnygga! Inte allra billigast men de har billigare kollektioner också. Har själv en brun fondvägg därifrån, den tapeten heter "Vera" från kollektionen Miki & Naomi. Ca 500kr rullen. Men måste även rekommendera kollektionen Sophie.Som sagt, mkt snyggt! Finns hos bla Flügger färg.www.sandbergtapeter.se/default.asp&uli...
  • AnnelieL

Bauhaus har vissa billiga tapeter..vi köpte mörkgrå tapeter för 59 kr rullen och de var bra..tror de finns i andra färger oxå..

Svar på tråden Billiga tapeter?