Avslaget är gult
Det blir mindre och mindre blod och mer och mer som gul vätska.
Har/hade ni också så?
Det blir mindre och mindre blod och mer och mer som gul vätska.
Har/hade ni också så?
japp, det hade jag. fast det var allt lite blod också.
Mitt är också gult nu. Slemmigt liksom. Det är väl bra - för det betyder väl att det är på gång att gå över helt.
Åhh vad skönt att det är fler som har det! Blev orolig att det kanske kunde vara inflamerat där de sytt och att det hade börjat vara sig eller nåt...
så länge det inte luktar illa så är det ingen fara. Mitt luktade illa och jag hade en infektion...
Då får jag nog gå och kolla upp mitt, för jag tycker det luktar illa. Trodde det var normalt.... Det har ju inte varit så mycket information om hur det ska vara så här efteråt...
Lite "illa" ska det lukta men inte ruttet....
ungefär som med mens ni vet....
när det gulnar börjar det avta. Kan dock komma lite nytt blod igen också så bli inte förskräckt isåfall. Men det avtar snabbt sedan då de gulnar...
Ja uppfattade inta att mitt luktade sååå illa men ändå hade jag en infektion men jag hade ju väldig hög feber med...
Nej, det var inte alls bra i mitt läge. Fick ligga inne på kvinnokliniken i 9 nätter med antibotika drpp samt att jag fick infektion i mitt snitt...
Det är ingen fara... Är det vanligare att få en infektion i livmodern om man blivit snittad???
ja, det låter ju faktist ganska logiskt...