• Eisa

Avslaget är gult

Det blir mindre och mindre blod och mer och mer som gul vätska.

Har/hade ni också så?

• Svar på tråden Avslaget är gult
  • Nellies matte

japp, det hade jag. fast det var allt lite blod också.

• Eisa
    Nellies matte skrev 2008-06-10 09:41:02 följande:
    japp, det hade jag. fast det var allt lite blod också.
    Ja, jo det är det ju.
  • Tjofsen

Mitt är också gult nu. Slemmigt liksom. Det är väl bra - för det betyder väl att det är på gång att gå över helt.

• smurfizen

Åhh vad skönt att det är fler som har det! Blev orolig att det kanske kunde vara inflamerat där de sytt och att det hade börjat vara sig eller nåt...

• Bumbi6666

så länge det inte luktar illa så är det ingen fara. Mitt luktade illa och jag hade en infektion...

• smurfizen

Då får jag nog gå och kolla upp mitt, för jag tycker det luktar illa. Trodde det var normalt.... Det har ju inte varit så mycket information om hur det ska vara så här efteråt...

• Tjofsen
    smurfizen skrev 2008-06-10 19:42:02 följande:
    Då får jag nog gå och kolla upp mitt, för jag tycker det luktar illa. Trodde det var normalt.... Det har ju inte varit så mycket information om hur det ska vara så här efteråt...
    avslag luktar ju pecka..så hur avgör man egentligen om det luktar illa????
  • Andaloal

Lite "illa" ska det lukta men inte ruttet....
    ungefär som med mens ni vet....

när det gulnar börjar det avta. Kan dock komma lite nytt blod igen också så bli inte förskräckt isåfall. Men det avtar snabbt sedan då de gulnar...

Du vet att du bor på en liten ort när folk vet saker om dig innan du själv vet om dom
  • Bumbi6666

Ja uppfattade inta att mitt luktade sååå illa men ändå hade jag en infektion men jag hade ju väldig hög feber med...

Andaloal skrev 2008-06-10 20:13:01 följande:
    Lite "illa" ska det lukta men inte ruttet....
  • Andaloal
    Bumbi6666 skrev 2008-06-10 20:30:25 följande:
    Ja uppfattade inta att mitt luktade sååå illa men ändå hade jag en infektion men jag hade ju väldig hög feber med...
    Jo precis men får man feber osv så är det väl inte riktigt bra...
    Du vet att du bor på en liten ort när folk vet saker om dig innan du själv vet om dom
  • Bumbi6666

Nej, det var inte alls bra i mitt läge. Fick ligga inne på kvinnokliniken i 9 nätter med antibotika drpp samt att jag fick infektion i mitt snitt...

Andaloal skrev 2008-06-10 20:33:28 följande:
    Jo precis men får man feber osv så är det väl inte riktigt bra...
  • Andaloal
    Bumbi6666 skrev 2008-06-10 21:17:59 följande:
    Nej, det var inte alls bra i mitt läge. Fick ligga inne på kvinnokliniken i 9 nätter med antibotika drpp samt att jag fick infektion i mitt snitt...
    aaah precis. Jag tänkte just fråga om du blev snittad eller om den kom ut vanliga vägen men ville inte lägga näsan i blöt
  • Bumbi6666

Det är ingen fara... Är det vanligare att få en infektion i livmodern om man blivit snittad???

Andaloal skrev 2008-06-10 21:24:12 följande:
    aaah precis. Jag tänkte just fråga om du blev snittad eller om den kom ut vanliga vägen men ville inte lägga näsan i blöt
  • Andaloal
    Bumbi6666 skrev 2008-06-10 21:25:46 följande:
    Det är ingen fara... Är det vanligare att få en infektion i livmodern om man blivit snittad???
    Nej ingen aning men det var min tanke.
    Man skär ju inte i livmodern iaf så det kanske bidrog till att lättare få infektion?
  • Bumbi6666

ja, det låter ju faktist ganska logiskt...

Andaloal skrev 2008-06-10 21:38:46 följande:
    Nej ingen aning men det var min tanke. Man skär ju inte i livmodern iaf så det kanske bidrog till att lättare få infektion?
  • Andaloal
    Bumbi6666 skrev 2008-06-10 22:13:00 följande:
    ja, det låter ju faktist ganska logiskt...
    Jo de va bara som sagt en tanke och den låter ju logisk Men bra att det fixade sig för dig.
Svar på tråden Avslaget är gult