• izzi

Hur många går på bonus skolavslutning?

Hos oss får barnet ta med två anhöriga. Man känner sig inte välkommen varken av skolan eller biomamman. Hur gör ni andra?

• Svar på tråden Hur många går på bonus skolavslutning?
  • Killarna Larsson

VA? Får inte vem som helst komma på en skolavslutning, det va det konstigaste jag har hört.. Det är ju många familjer som har bonusmamma/pappa..

Världens stoltaste morsa ! ! !
  • MiisPiis

Låter knepigt, här får man då komma så många man vill.

Jag ska gå på min bonus avslutning!

• izzi

Ja, de menar väl att det blir för trångt.

Men visst är det konstigt, man borde dela upp det på fler avslutningar i stället, småsyskon kan ju inte heller följa med.

• Killarna Larsson
    izzi skrev 2008-06-10 16:35:56 följande:
    Ja, de menar väl att det blir för trångt. Men visst är det konstigt, man borde dela upp det på fler avslutningar i stället, småsyskon kan ju inte heller följa med.
    Men va tråkigt att inte ens småsyskonen får följa med.. aldrig hört på något liknande.. dom skulle ha tänkt på att fixa en större lokal eller nåt så att alla ryms..
    Världens stoltaste morsa ! ! !
  • Des

Här får man komma hur många man vill.

Gick förut på mina bonusars avslutning, har nu min äldsta i skolan oxå så då delar vi på oss för enkelhetens skull.

• FrökenHoppsan

Vi går nog alla.. Mamman med sin nya, pappan o jag å våra två döttrar..

• Pymsan

I mina bonusbarns skola finns ingen begränsning på hur många anhöriga som får komma. Det har varit lite olika beroende på hur det sett ut på jobbet o dyl, men när jag kan så går jag väldigt gärna på skolavslutning.

Svar på tråden Hur många går på bonus skolavslutning?