• Afro

Dr Phil

Nu börjar Dr Phil. Ska ni titta?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-10 20:16
    www.drphil.com/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-10 20:19
    www.drphil.com/

• Svar på tråden Dr Phil
  • Afro
    blipblop skrev 2008-06-13 23:37:06 följande:
    Men ärligt, är inte Robin lite opererad?Och var inte drPhil bättre för när han tg upp vardagliga problem mer, nu är det lite freakshow.Jag kollar varje dag :D
    Det tror jag inte att hon är.
  • blipblop

Nu har jag läst.

Shit, han är verkligen dubbelmoralens man!

Janix skrev 2008-06-14 22:27:56 följande:
    Svaret kanske kan finnas under "Personal Life" (som om Wikipedia innehöll all världens sanning) OBS känsligt material, ingenting för Afro och andra stehårda anhängare
  • Janix
    blipblop skrev 2008-06-14 23:15:27 följande:
    Nu har jag läst.Shit, han är verkligen dubbelmoralens man!
    som sagt, wikipedia kanske inte bär all sanning i världen
  • Afro
    Janix skrev 2008-06-14 23:43:04 följande:
    som sagt, wikipedia kanske inte bär all sanning i världen
    Länka!
  • Afro

Dr Phil träffar för tredje gången ett antal par som kort efter sina giftermål har fått äktenskapliga problem. Han utför ett rollspel med paren där männen får städa hemmen medan deras hustrur instruerar dem. Dessutom pratar han med paren om hur man grälar konstruktivt. Jack hotar med att avslöja hustrun Danielles stora hemlighet. Gör han det tar hon omedelbart ut skilsmässa, svarar Danielle. Dr Phil säger vad han tycker om Jacks sätt och ber honom gå därifrån, vilket får Jack att tänka till.

Idag, 19.05

• blipblop

Repris tror jag?

Afro skrev 2008-06-16 18:13:14 följande:
    Dr Phil träffar för tredje gången ett antal par som kort efter sina giftermål har fått äktenskapliga problem. Han utför ett rollspel med paren där männen får städa hemmen medan deras hustrur instruerar dem. Dessutom pratar han med paren om hur man grälar konstruktivt. Jack hotar med att avslöja hustrun Danielles stora hemlighet. Gör han det tar hon omedelbart ut skilsmässa, svarar Danielle. Dr Phil säger vad han tycker om Jacks sätt och ber honom gå därifrån, vilket får Jack att tänka till.Idag, 19.05
  • Afro
    blipblop skrev 2008-06-16 18:28:17 följande:
    Repris tror jag?
    Javisst. Men det gör inget.
  • x Linda x

Oh, jag som sov så skönt just då!

Jobbar i natt ... men såg att Dr.Phil kommer i morn som vanligt !

Wiie!

• Afro

Ojoj! Nu börjar det! Och dubbelavsnitt dessutom♥

Svar på tråden Dr Phil