Gravid i vecka 5, någon mer?
Någon mer som är i vecka 5? Hur mår ni?
Är gravid efter FET nr 2 den 23/5.
Någon mer som är i vecka 5? Hur mår ni?
Är gravid efter FET nr 2 den 23/5.
Grattis! Jag med. Gjorde FET 25/5 - känner inte så mycket lite molvärk ibland bara. Du då?
Grattis själv! :) Mår illa, halsbränna, molvärk till och från, kissenödig och trött. :) Men är glad äver symptomen, bara halsbrännan som kom igår som är besvärande.
Jag ska nog vara tacksam över så länge jag inte känner något. Må illa ser man inte framemot direkt även om det är skönt att få "bekräftelse" speciellt med allt jobbigt man gått igenom med IVF.
Vi kanske skulle dra igång en ny tråd som heter: "BF Februari 2009" eller nåt och se om det finns fler som kanske vill följas åt?
Hej, jag är i v.6 (5+5)
Det finns redan en BF Februari-tråd, ni är välkomna dit om ni vill!
www.familjeliv.se/Forum-2-293/m33387689.html
Hej! Här kommer en till som plussat.
Gjorde FET nr 4 24/5 och har fått tid för VUL 27/6. Nu känns det som om det är JÄTTE långt tills dess.
Har inga känningar alls och är lite nervös över det...
Digger:
Grattis till ditt plus! Du behöver nog inte oroa dig, många känner ju inget så du kanske bara är lyckligt lottad. :) Även om jag mår illa och allt så är jag ändå glad, för det kommer ju ngt gott av det förhoppningsvis. :)
Kram kram
Och GRATTIS alla ni andra som oxå plussat! Visst är det en otrolig känsla! Men är det fler som kanppt vågar hoppas? Känns såååå overkligt, vill ha mage nu!!!!
Jag hoppar in här. Är gravid i vecka 6. Känner mig yr och är väldigt trött.
Visst känns det overkligt. Jag kan fortfarande inte fatta att jag är gravid. Är dessutom väldigt orolig att något ska hända...
Grattis till er andra förresten!
Kalori:
GRATTIS!!!! Jag känner likadant, är oxå väldigt orolig att ngt ska hända. Men försöker tänka positivt, positiva tankens kraft du vet.... ;)
Försöker också tänka positivt men är rädd varje gång jag går på toa. Vill bara vara i vecka 12 nu på en gång så missfallsrisken minskar.