-
Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden Ligga med, Gifta sig med eller Döda?
-
Valde Zlatan att gifta mig med om jag måste välja. De två B:na är för mesiga och ser ut som små korgossar.
-
Får jag bara välja gifta mig vill jag inte vara med å leka
-
Brad gifter jag mig med för han ahr massa pengar
.
Björn ligger jag medoch Zlatan...
-
Jag gifter mig med Brad Pitt så jag får ligga med Angelina Jolie.
-
Pitt vill jag definitivt inte heta i efternamn och en
en Pitt kan man ju inte ha bara för att han heter Pitt ..
Björns lockar falnar snart så jag väljer Zlatan helt klart! -
Zlatan så klart.. (att gifta sig med)
-
brad gifter jag mig me, för han klarar jag av att vila ögonen på i resten av mitt liv.. och alla pengar han drar in i hushållet skadar ju inte precis...
ligga med zlatan, han verkar vara en skön kille...
men jag vill inte döda björn... jag vill ingenting med björn faktiskt... -
Jag gifter mig med trygge Björn, vad kul vi kunde ha
-
Man får inte välja samma att ligga med som att gifta sig med?
Då gifter jag mig med Zlatan isf.. vi har iaf något gemensamt..
-
Gifter mej med Brad... både utseende o pengar... o så e han äldre än mej, bra det... då lever han inte så länge
-
Gifta sig med: Björn Gustavsson, eftersom han är mycker yngre än mig o kvinnor lever ju längre. Så trevligt att ha en kul en att åldras med.
Ligga med: Brad Pitt: Tänk att bräda Angelina Jolie! Shit, va glad jag skulle vara!
Döda: Ok, jag gillar ju inte direkt att döda folk, men käre Zlatan, du skulle kanske komma ner (eller snarare i) jorden i alla fall.
-
jag vill gifta mig med björn! det hade varit ett grymt roligt äktenskap!
-
Ligga med Brad - Tror han är bäst i sängen
Gifta mig med Björn - Blir kanske ett roligt äktenskap
Döda Zlatan - Jag är ändå inget fotbollsfan så för min del skulle det inte vara någon förlust. -
Jag tror att Zlatan gillar sport och jag vill inte ha en karl som ser tipsextra hela tiden men han har nog bra kondis. Bra när man gökar.
Pitt ser ut som han fått en anafylaktisk chock med sina svullna läppar. Vem vet - det kanske smittar så han får dö.
Gifta sig med Björn Gustavsson...? Mja, jag vet inte... han ser ut att vara hälften så gammal som jag. -
Gifter mig med Björn för han verkar trevlig och kul.
Ligger med Zlatan. K*****r han lika bra som han lirar fotboll så lär det bli kul.
Brad Pitt är gammal (allt är relativt) och börjar bli grå så honom klarar sig världen utan medan dom andra två är unga och har livet framför sig.
-
Jag gifter mig med Zlatan, lätt.
-
Jag ligger med Zlatan, gifter mig med Brad och döda Björn.
Kan jag få hagelgeväret?