Inlägg från: castillo |Visa alla inlägg
  • castillo

smslån?

räntan är hög på ett sånt litet lån. sen desutom är det lätt att falla in i en ond cirkel.. vad ska ni ha lånet till??

• castillo

Anonym (smslån) skrev 2008-06-11 10:00:34 följande:

vi försökte föärst ta ett srörre lån på ca 150 tusen för att lösa aööa våra små lån och krediter men får bara avslag. och nu är det så att jag har en räkning som ej är betalad och jag måste fixa den.
    om ni redan har en massa smålån så är det nog ingen bra ide att ta ett till lån ... låna hellre av en famijemedlem eller en vänn som kanske går med på att ni betalar tillbaka senare, detblir nog väre att ta smålån
  • castillo

Anonym (smslån) skrev 2008-06-11 10:20:07 följande:

denna månadsröäkning blev ganska hög ligger mellan 1000-2000
    ojjj det va väldigt mycket.. sj jag och min man ringer för 350 kr i mån och då ringer vi mycket till varandra och till bvc och mycket annat .. sen ringer min man desutom till sin mamma och systrar och pappa utomland varje mån och vi ar aldrig haft en sån hög räkning... du måste ha ett jättedåligt operatör.. kulle bytta om jag var du tillkontant. man är mer varsam då
  • castillo

Anonym (smslån) skrev 2008-06-11 10:33:48 följande:

ja men inte lätt nu jag har ju abbonemang och det är inget man bara säger upp så där
    köp ett kontantkort du kan ha till tel oh ring på det istället.. sen kan du ringa 3 och be dem spära så att du inte kan överstiga ett vis belopp varje mån så att det inte går att ringa mer om du överstiger, och andvänd kontantkortet då om det är kris och du behöver ringa,
  • castillo
    zera skrev 2008-06-11 10:40:58 följande:
    Jag har jobbat på 3 kundservice och jag vet att man inte kan spärra för ett viss belopp så det är ingen idé att testa.
    aha ,,, men man kan lägga ungdan tel och sluta ringa då istället--
Svar på tråden smslån?