Inlägg från: Himmelsblå |Visa alla inlägg
  • Himmelsblå

smslån?

Har det ordnat sig för dig?

Anonym (smslån) skrev 2008-06-11 09:58:04 följande:

Hej!Nu är det så här att detta är ingen bra lösning men den enda lösning jag hittar nu,Jag får inte ta ett vanligt lån och killen har försökt att ta ett lån men han får bara avslag.. så nu måste jag ta ett smslån, och alla ni som skriver att det inte ger ngn lösning skriv inte för jag vet men jsut nu gör det det,undrar nu ni som har smslån? vilket är bäst?
  • Himmelsblå

har du testat smslån då? Är det kris så är det. Men tänk bara på att du ska kunna betala tillbaka.

Anonym (smslån) skrev 2008-06-12 22:29:56 följande:

neej önskar jag hade ngn att låna av
  • Himmelsblå

www.minilanet.se

Ett tips, där väntar du i tre månader innan du betalar och sen kan du betala av lite varje månad om du vill.
    Mycket bättre än att ta ett dyrt smslån.

Anonym (smslån) skrev 2008-06-13 19:24:01 följande:

jag vet ju ej om jag kan betaal tillbaka det, idag fick jag påmminellse
  • Himmelsblå

Jag skulle söka anstånd på räkningen. Då flyttas förfallodatumet fram en månad. Ring till dem och förklara din situation!

Anonym (smslån) skrev 2008-06-14 11:32:15 följande:

det är 20 på det lånet tyvärr och jag är 19
  • Himmelsblå

Läste precis hela tråden....

Sök ett smslån då. Så räddas du ju just nu iallafall. Problemet skjuts ju upp en månad men du får mer tid på dig att hitta en lösning.

www.meddelandelan.se
    www.folkia.se (de ringer upp första gången du söker)
    www.luckyloan.se

De flesta i tråden har gnällt på smslån och det ÄR dyrt, men jag vill inte skälla, jag vill hjälpa dig istället. Jag vet hur det är att ha kris med pengar till räkningar, har haft ett helvete tidigare.

• Himmelsblå

Ta ett smslån och betala din räkning.

• Himmelsblå

Det är ju bra

NicoFina skrev 2008-06-14 19:49:25 följande:
    Du är precis en av kunderna som ringer till oss och vill ta lån!Men pga av att MÅNGA människor tror på allt vad dom läser i tidningar/media så får vi väldigt dåligt rykte.Som tex att folk tror att man hamnar hos KF direkt man blir en dag sen.Vi HJÄLPER våra kunder att kunna betala tillbak! Vi gör avbetalnings planer. Vi gör allt för att kunderna INTE ska hamna hos KF.
  • Himmelsblå

www.luckyloan.se (myndiga personer) där kan du även själva flytta fram förfallodagen med sms.

Lycka till!

• Himmelsblå

Berätta hur det går för dig sen!

• Himmelsblå

Då har du ju två val. Antingen så tar du ett smslån och betalar in räkningen. Då får du ju hitta en bättre lösning tills när den räkningen ska in.
    Eller så får du låta räkningen gå till inkasso och de får göra en avbetalningsplan till dig där.

• Himmelsblå

Tror det tar 5 arbetsdagar innan den går till inkasso, men jag kan ha fel! Men då får du ju först påminnelsefaktura med ca 160 kr extra i avgift. Betalar du inte den då går räkningen vidare till kronofogden.

• Himmelsblå

har ni jobb bägge eller akassa? Ni måste ju på nåt sätt iallafall se till att ha pengar till räkningarna.

Anonym (smslån) skrev 2008-06-18 15:09:27 följande:

jag bor ihop med min sambo..
  • Himmelsblå

Ok men tror du ni klarar att betala ett smslån nästa månad på lönen? Då är det ju bättre att göra så istället för att låta räkningen gå till kronofogden. Och du kan fortsätta använda din mobil.

Svar på tråden smslån?