smslån?
Har det ordnat sig för dig?
Anonym (smslån) skrev 2008-06-11 09:58:04 följande:
Har det ordnat sig för dig?
Anonym (smslån) skrev 2008-06-11 09:58:04 följande:
har du testat smslån då? Är det kris så är det. Men tänk bara på att du ska kunna betala tillbaka.
Anonym (smslån) skrev 2008-06-12 22:29:56 följande:
www.minilanet.se
Ett tips, där väntar du i tre månader innan du betalar och sen kan du betala av lite varje månad om du vill.
Mycket bättre än att ta ett dyrt smslån.
Anonym (smslån) skrev 2008-06-13 19:24:01 följande:
Jag skulle söka anstånd på räkningen. Då flyttas förfallodatumet fram en månad. Ring till dem och förklara din situation!
Anonym (smslån) skrev 2008-06-14 11:32:15 följande:
Läste precis hela tråden....
Sök ett smslån då. Så räddas du ju just nu iallafall. Problemet skjuts ju upp en månad men du får mer tid på dig att hitta en lösning.
www.meddelandelan.se
www.folkia.se (de ringer upp första gången du söker)
www.luckyloan.se
De flesta i tråden har gnällt på smslån och det ÄR dyrt, men jag vill inte skälla, jag vill hjälpa dig istället. Jag vet hur det är att ha kris med pengar till räkningar, har haft ett helvete tidigare.
Ta ett smslån och betala din räkning.
Det är ju bra
www.meddelandelan.se (över 18 år)
www.ferrratum.se (över 19 år)
www.luckyloan.se (myndiga personer) där kan du även själva flytta fram förfallodagen med sms.
Lycka till!
Berätta hur det går för dig sen!
pantbanken då?
Då har du ju två val. Antingen så tar du ett smslån och betalar in räkningen. Då får du ju hitta en bättre lösning tills när den räkningen ska in.
Eller så får du låta räkningen gå till inkasso och de får göra en avbetalningsplan till dig där.
Tror det tar 5 arbetsdagar innan den går till inkasso, men jag kan ha fel! Men då får du ju först påminnelsefaktura med ca 160 kr extra i avgift. Betalar du inte den då går räkningen vidare till kronofogden.
har ni jobb bägge eller akassa? Ni måste ju på nåt sätt iallafall se till att ha pengar till räkningarna.
Anonym (smslån) skrev 2008-06-18 15:09:27 följande:
Ok men tror du ni klarar att betala ett smslån nästa månad på lönen? Då är det ju bättre att göra så istället för att låta räkningen gå till kronofogden. Och du kan fortsätta använda din mobil.
Hur går det?