• Bebiiis

Ung som planerar bebis som vill prata vid msn? :)

Som rubriken lyder.
    Ung som planerar bebis och vill dela med sig av sina planer:)
    Med ung menar jag runt 88,89,90,91?

Man är ung även över 20 också, men jag är 90, och det hade varit roligt att prata med dom runt om min ålder.
    Men även äldre såklart :)

• Svar på tråden Ung som planerar bebis som vill prata vid msn? :)
  • velicious

hej! jag planerar att skaffa barn och är 20 ar. visst de vore kul att snacka lite pa msn =)

• Lilly Jk

jag är 90:a och slutade precis planera eftersom jag har gett upp.
    Eller ja, det är svårt att sluta tänka på när man har äl och hur allt ska passa in men det känns som att det kommer gå bättre om jag slutar tänka på det.

Hur länge har du försökt, ts?

• Haraaz

Jag är -91 och ska ha 1a barnet den 10 augusti

• Mammas lilltroll

jag kanske inte passar in men jag är 20..planerar dock inge barn än för jag har redan ett på 1 år nu...

• Bebiiis

mrsv : Ja visst vore de :)
    Skriv ett mejl så får du min msn ;)

• Bebiiis

Lilly Jk :

Ja, det är juh så att jag har redan varit gravid en gång.
    Och det var planerat, och det gick på första försöket hur mycket jag än tänkte på de.
    Men, när jag väl blev gravid så, var det inte rätt just då.
    Så det är 5månader sen jag gjorde abort. Och nu IDAG ångrar jag mig otroligt mycket :(

Men, om allt går som det ska så ska vi försöka till hösten istället igen :)

• Bebiiis

Liten en :

Grattis till bebis :)

• Bebiiis

Haraaz :
    Naaw, va gulligt. :)
    Hur har graviditeten varit? :)
    Kan man få din msn? :)

• Bebiiis

Mammas lilltroll :

Klart du passar in. :) alla passar in här.
    Det var absolut inte så jag menade de.

Åh, va kul. Jag är såå himla sugen på en liten nu :)

• Imox

är 87 o fick första barnet nu den 6 juni!
    var planerat..
    tänkte om ni vill fråga nått :)

• Lilly Jk
    Bebiiis skrev 2008-06-16 09:43:30 följande:
    Lilly Jk :Ja, det är juh så att jag har redan varit gravid en gång. Och det var planerat, och det gick på första försöket hur mycket jag än tänkte på de. Men, när jag väl blev gravid så, var det inte rätt just då. Så det är 5månader sen jag gjorde abort. Och nu IDAG ångrar jag mig otroligt mycket :( Men, om allt går som det ska så ska vi försöka till hösten istället igen :)
    Då är det väl ungefär samma som mig då, min första graviditet slutade också med abort fastän jag inte ville, var dock inte planerat men då jävlar gick det på första gången.
    Nu 19 månader senare har vi ännu inte fått plus.
  • Bebiiis

Lilly Jk:

Usch, jag lider med dig. Jag hoppas dock det inte tar sååå lång tid för mig att bli gravid igen.
    Jag äter p-piller nu, Neovletta.
    Men mår dåligt av dom :(
    Men äter dom ändå enbart för att bli gravid just nu, och slippa göra abort. För jag vill ha så att bebben kommer ut när jag har tagit studenten. Och då blir det till hösten isf..
    Men jag vet inte när man ska sluta med dom om man ska försöka till hösten?
    För vissa säger juh att det kan ta upp till flera månader innan man blir riktigt "oskyddad" efter att man har ätit dom, stämmer det? och isf hur länge?

Jag hoppas att det tar för er snart.
    Vänta med det en månad och prova sen och försök inte att tänka på det. Gör det bara ;)

• Lilly Jk

De säger att det kan ta upp till 6 månader från att man slutar med p-piller men det finns ju de som blir gravida direkt eller ännu värre, av att de glömmer ETT piller.
    Snacka om att vara superfertil, vilket jag iofs också verkade vara förut.
    Men inte tusan går det nu.

Jo, ska strunta i att räkna ut äl och sånt den här månaden och istället köra på varannan dag metoden. Det ska ju vara effektivt.
    Men att ha sex såå ofta känns inte så roligt längre.
    Lättare om man hade vart nykär. :P

Svar på tråden Ung som planerar bebis som vill prata vid msn? :)