• lajjalo

Tips om Babybjörn-babysitter?

Vi ska köpa en Babybjörn 123 till nya bebsien eftersom vår gamla trotjänare lagt av.
    Någon som har tips på ställen med bra pris? Vad betalade ni?
    Har kollat på Blocket och försökt köpa där, men de går ju åt som smör i solsken och är alltid sålda när jag ringer! Har kollat på Tradera också, men där går de upp till fåniga priser för att vara beggade tycker jag....

Någon med tips?

• Svar på tråden Tips om Babybjörn-babysitter?
  • s k r i n d a

De reas i princip aldrig ut i butik, och priset brukar inte skilja många kronor mellan butikerna.

Tips om du köper en begagnad: provgunga den lite och se om den knarrar! Vi köpte vår BB 1-2-3 ny hösten 2005 och först fick vi reklamera klädseln för den var sned och sedan hela sittern för att den knarrade så högt att dottern vaknade av ljudet när hon sov i den. När jag gick tillbaka med den andra gången berättade personalen i butiken att just de som såldes hösten 05 hade haft en hel del fel och att Baby Björn därför tog tillbaka alla och ersatte med en ny när man reklamerade, så vi fick en ny som fungerade perfekt och med ny ren klädsel (den förra hade hunnit bli rätt grisig efter 9 månaders användning)

Svar på tråden Tips om Babybjörn-babysitter?